قطعات لودر چینی از تنوع بالایی برخوردار هستند چون شاهد عرضۀ انواع لودر چینی با برندهای مختلف در سطح جهان می باشیم. لودرهای چینی با قیمت مناسب و کیفیت عالی ساخته شده اند چون توانسته اند با شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین در سطح جهان مشارکت داشته باشند. بدین وسیله جهت مونتاژ کردن لودرهای چینی از قطعات اورجینال شرکت های مطرح چون کاترپیلار، کوماتسو، ولوو و غیره بهره می گیرند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات لودر چینی توجه به برند و مدل لودر و کیفیت جنس آنها اهمیت دارد.

فروشگاه هیدروسنتر بر اساس مدل ماشین آلات سنگینی که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، قطعات و تجهیزات ماشین آلات را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. جهت استعلام قطعات لودر چینی و دیگر لوازم یدکی می توانید به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت هیدروسنتر و یا تلفنی تماس حاصل فرمائید.

فروش لوازم یدکی لودر چینی

هم اکنون شاهد کاربرد انواع لودر چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر چینی در سطح کشور می باشیم. این نوع ماشین آلات جهت انجام پروژه های راهسازی، خاکبرداری و عملیات استخراج در معادن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. حین استفاده از آنها برای فعالیت های سنگین، ممکن است دچار نقص فنی و آسیب دیدگی شوند و نیاز به تعویض قطعات لودر چینی باشد. در این صورت متناسب با نوع لوازم یدکی لودر، می توانید با مراجعه حضوری به مراکز پخش قطعات ماشین آلات سنگین، موجودیت لوازم یدکی مورد نظر خود را استعلام نمائید.

قیمت  خرید قطعات لودر به مدل و نوع قطعات وابسته می باشد. البته نرخ ارز نیز متناسب با قطعات وارداتی، بر قیمت لوازم یدکی لودر تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب هنگام تهیۀ لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، اصل بودن قطعات را ملاک اصلی انتخاب و خرید آنها قرار دهید.

برای اطلاع از قیمت آنلاین قطعات لودرهای چینی اورجینال می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر استعلام بگیرید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()