فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو:

فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - دیباچه:

مطمئناً نیاز اساسی تمام خانواده ها داشتن خودرو می باشد اما با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور با توجه به تحریم ها این امکان وجود ندارد که تمامی خانواده ها بتوانند هزینه ای را برای خرید خودرو کنار بگذارند، بنابراین تنها راه حل ممکن برای این قضیه خدمات فروش اقساطی خودرو توسط مراکز مختلف می باشد. یکی از این مراکز شرکت سایا خودرو است که با قوانین کمپانی های بزرگ خودروسازی ایران تسهیلاتی را در خصوص فروش اقساطی خودرو به خریداران گرامی ارائه می کند.

فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - خرید اقساطی اتومبیل:

همانطور که اشاره شد خرید اقساطی خودرو حقیقتاً یک روش کاملاً موثر برای افرادی است که به صورت تمام و کمال نمی توانند هزینه یک خودرو را پرداخت نمایند، بنابراین توسط فروش اقساطی خودرو بخشی از مبلغ کل اتومبیل را پرداخت کرده و الباقی را طی چند ماه در اقساط مختلف به فروشندگان پرداخت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که فروش اقساطی خودرو عموماً به شکل بلند مدت ارائه شده است و این موضوع فشار های اقتصادی را بر روی خریدار کاهش می دهد و به راحتی می تواند از این طریق افراد را مالک یک خودرو کند.

فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - امتیازات فروش اقساطی خودرو:

بدیهی است که فروش اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا برای خریداران امتیازات فراوانی دارد، مثلاً همان طور که اشاره شد خریدار مجبور نیست تمامی هزینه خودرو را در هنگام تحویل خودرو پرداخت نماید. توجه داشته باشید که برخی از افراد به واسطه هزینه کمی که دارند به سمت خرید اتومبیل های کارکرده سوق پیدا می کنند، اما مطمئناً اینگونه اتومبیل ها به سرعت هزینه پرداخت نشده اولیه را، توسط تعمیرات و استهلاک های فراوان خود جبران خواهند کرد. اما باید توجه داشته باشید که خودروی صفر کیلومتر تا چندین سال هزینه تعمیرات و استهلاکی نخواهد داشت و این در واقع یک پس انداز و صرفه اقتصادی برای مالک خواهد بود.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()