دستگاه آبگیری گوجه ضربه‌ ای و رنده ای

 دستگاه آبگیری گوجه ضربه ای به طوری عمل می کند که تمامی گوجه ها به شکل نصفه خرد شده و در نهایت از صافی عبور داده می‌شوند و پوست و تخم گوجه ها از گوشت آن جدا شده و در نتیجه گوجه ها بسیار باکیفیت آبگیری خواهند شد ، اما دستگاه آبگیری رنده ای گوجه رنگ رب گوجه را با پوست و تخمه می‌کند و عملیات جداسازی انجام نمی گیرد  به این شکل گوجه به صورت کامل له شده و برای آب میوه، سس غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد . برای خرید دستگاه آبگیری گوجه به شرکت آراد ماشین مراجعه نمایید تا بتوانید این دستگاه را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

دستگاه آبگیری گوجه در نمونه‌ های تمام استیل بسیار پر طرفدار بوده زیرا پس از استفاده در صورت شستشو اگر این دستگاه از جنس ضد زنگ باشد دوام بسیار زیادی خواهد داشت و به همین جهت نوع استیل بسیار مناسب خواهد بود.با استفاده از دستگاه آبگیری گوجه فرنگی می توان در کوتاه ترین زمان و مقدار زیادی از گوجه ها را آبگیری نمود و برای استفاده هایی در منزل یا فروشگاه ها و همچنین در کارخانجات بسیار مناسب بوده و در انواع مختلف و ظرفیت های متفاوتی به تولید می‌رسد شرکت آراد ماشین انواع دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی با کیفیت و ارزان قیمت را به شما عرضه می کند و می توانید از طریق سایت سایت سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید دستگاه تفت تخمه به سایت مراجعه کنید.

شرکت آراد ماشین فروش مستقیم دستگاه آبگیری گوجه را در نمونه های خانگی، صنعتی و مغازه ای به شما عرضه می کند ، برای خرید به سایت آراد ماشین مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()