تسهیلات مخصوص برای فروش اقساطی خودرو با قیمتی بسیار مناسب و بی نظیر در مجموعه های گوناگون لیزینگ متفاوت می باشد. اما تسهیلات واحد برای اکثر آنها تحویل فوری اتومبیل به مجرد واریز پیش پرداخت و همچنین پرداخت اقساط در بازه‌ های زمانی گوناگون مانند ۱۲ تا ۳۶ ماهه میتوان اشاره داشت. در نظر داشته باشید که در طول سیکلی که قرار است توسط خریدار بازپرداخت شود، خریدار می توانند از اتومبیل خریداری شده بهره مند باشند. فروش اقساطی انواع خودرو از طریق سایت انجام می گیرد.

از دیگر امتیازات شرکت مبین خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- تحویل سریع اتومبیل پس از پرداخت نخستین قسط

- قیمت های بسیار عالی

- نیاز نبودن ضامن در امر فروش اقساطی خودرو 

- کمترین نرخ سود شرکتی

- امتیاز اقساط بلند مدت بانکی.

تمامی این امتیازات را می‌ توانید در شرکت مبین خودرو دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که این شرکت با فراهم آوردن یک خرید امن و قابل اطمینان شرایط را برای تمامی مردم فراهم آورده تا صاحب خودرو شوند، بنابراین چنانچه قصد خرید اتومبیل را دارید حتماً به شرکت مبین خودرو مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند شوید.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی خودرو بدون نیاز به ضامن:

یکی از خوش نام ترین و معتبرترین لیزینگ های سطح کشور را شرکت مبین خودرو در خصوص فروش اتومبیل و عرضه آن در قالب طرح فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی ایران خودرو  در اکثر مدل های خارجی و داخلی و همچنین ارائه کننده مشاوره های تخصصی رایگان به خریداران عزیز در تمامی ابعاد خودرو ارائه می دهد و در این خصوص کاملاً بی رقیب می‌ باشد. یکی از امتیازات شرکت مبین خودرو عرضه خودرو بدون نیاز به ضامن است، با استفاده از این امتیاز تمامی افراد می‌ توانند صاحب یک اتومبیل شوند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()