پارکت از رایج ترین انواع کفپوش محسوب می شوند و طرفداران زیادی در سرتاسر کشور دارد. پارکت لمینت و پارکت چوبی دو دسته بندی اصلی کفپوش پارکت محسوب می شوند. پارکت های چوبی به دلیل اینکه از چوب طبیعی ساخته می شوند، مقاومت کمتری نسبت به رطوبت و آب دارند. در همین راستا انواع پارکت لمینت از جنس چوب به هم فشرده با روکش PVC ساخته شده اند و از استحکام بالایی برخوردار هستند.  

فروشگاه دکور آفیس دارای سال ها سابقۀ درخشان در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران و شهرستان ها می باشند. در لیست محصولات این مجموعه می توان فروش پارکت را در مدل های مختلف مشاهده نمود.

خرید پارکت ضد آب

امروزه شاهد خرید پارکت ضد آب و کاربرد آنها به عنوان کفپوش آشپزخانه های صنعتی، سالن های ورزشی، محیط استخر، روف گاردن، تراس و غیره می باشیم. علت اصلی استقبال از کفپوش پارکت، به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و همچنین تولید این محصول با چگالی های مختلف می باشد.

متناسب با مکان های پر تردد، می توانید از پارکت لمینت با درجه بندی بالا استفاده نمائید و این در حالی است که جهت محیط های کم تردد از مزایای پارکت با سطح دانسیتۀ پایین استفاده می شود و از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. داشتن این ویژگی برای کفپوش های پارکت، امکان انتخاب آنها را برای مشتریان راحت تر ساخته است. بدین ترتیب با قیمت بهتری می توان کفپوش ساختمان را تعویض نمود.

قیمت فروش پارکت لمینت ضد آب به برند، طرح و سطح دانسیته بستگی دارد. در همین راستا، متقاضیان خرید این نوع کفپوش، پس از بررسی تمام جوانب ، بهترین پارکت را انتخاب می نمایند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه هایی است که با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته اند، امکان سفارش دهی اینترنتی پارکت و دیگر محصولات فروشگاه را با قیمت ارزان برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده اند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()