لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی هستند که هر کدام از برای انجام وظابف خاص طراحی شده اند. تنوع مدل های خودروی بسترن بسیار است. جهت خرید لوازم یدکی بسترن باید توجه داشته باشید که مطابق با همان مدل خودروی بسترن، آنها را تهیه کنید. هر کدام از خودروهای بسترن دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند که نتیجۀ استفاده از انواع قطعات و لوازم یدکی متفاوت در ساخت خودروهای بسترن می باشد.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش لوازم یدکی بسترن اصل با قیمت ارزان تر از بازار برای مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می باشد. هدف این مجموعه به طور کلی تهیۀ قطعات اصل بسترن به صورت عمده و تکی به همراه تضمین کیفیت و قیمت می باشد.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی بسترن

در حال حاضر فضای مجازی و اینترنت در سطح جهان گسترش یافته است و سال های اخیر در ایران نیز صنعت خرید و فروش اینترنتی و غیر حضوری کالا در سطح کشور رونق یافته است. البته این بستر در صنعت خرید و فروش قطعات خودرو وارد شده است. برخی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات و لوازم یدکی قادر به پاسخگوی سفارشات اینترنتی هستند. در همین راستا خدمات فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن توسط برخی از کمپانی های معتبر در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه داده می شود.

از این رو افرادی که مالک خودروهای سواری بسترن در اقصی نقاط کشور هستند، می توانند به صورت غیر حضوری از خدمات خرید قطعات بسترن B50 جهت سفارش قطعات مورد نیاز خود بهره گیرند.

جهت سفارش اینترنتی انواع قطعات بسترنB50, B50f, B30 می توانید با کارشناسان فروشگاه نیوپارت تماس حاصل فرمائید. به واسطۀ این مجموعه می توانید با قیمت ارزان و کیفیت اصل، قطعات مورد نیاز خود را در محل دریافت کنید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()