اهمیت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

دوسان یکی از برندهای معتبر کرۀ جنوبی است که توانسته طی سالیان طولانی فعالیت حرفه ای، انواع ماشین آلات راهسازی با کیفیت و مقاومی را تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف چون صنعت راهسازی و عمرانی، صنعت ساخت و ساز، صنعت استخراج معادن و غیره قرار دهند. بیل مکانیکی یکی از جمله ماشین های پر کاربرد این برند معتبر به حساب می آید و در داخل کشور نیز خیلی از شرکت ها و مجموعه های خصوصی و دولتی از ماشین های بیل مکانیکی دوسان استفاده می کنند. اجزای اصلی ماشین را لوازم یدکی تشکیل می دهند. در نتیجه انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان نیز متناسب با مدل ماشین، تعبیه و طراحی شده اند. بروز مشکل برای هر کدام از لوازم یدکی بیل دوسان، می تواند باعث کاهش عملکرد ماشین شود و در صورت عدم تعمیر قطعات، نیاز به تعویض و خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان باشد.

انگشتی پمپ گردان بیل، انگشتی پمپ حرکت بیل، قطعات استارت بیل، اتوماتیک راهنما، برچسب وزنه بیل، بلبرینگ چرخ، بوش پلوس، بلوک وسط پمپ مادر، پلوس دیفرانسیل، بوش سر میل لنگ، ببوش دیفرانسیل، پنل کولر، پمپ سروو بیل، پیچ ست پلیت پمپ مادر، پیستون ترمز و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان هستند. قابل توجه است که متناسب با مدل های مختلف ماشین بیل مکانیکی،  خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان باید با دقت بیشتری صورت گیرد. البته قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری دوسان با قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دوسان یکسان نمی باشد. به همین علت توجه به مدل بیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروشگاه هیدروسنترچندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی، در زمینۀ واردات و فروش قطعات ماشین های سنگین چون قطعات بیل مکانیکی دوسان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و تا کنون توانسته با موفقیت به خدمات رسانی خود در سطح کشور ادامه دهد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()