چاپ ساک پارچه ای یک صنعت جدید در سطح جهان محسوب می شود. به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که جنس پارچه در برابر شرایط محیطی و همچنین پاره شدن و بازیافت دارد، نایلون های پلاستیکی این چنین نمی باشند. با پیشرفت تکنولوژی کیسه های پارچه ای جایگزین ساک های پارچه ای شده اند. در همین راستا شاهد ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای برای امور تبلیغاتی در سطح جهان می باشیم. به طور کلی چاپ بر روی پارچه به وسیلۀ دستگاه های سیلک انجام می گیرد که تاریخچه اولین کاربرد این دستگاه ها در کشور ژاپن می باشد.

شرکت پارچینه با اطلاع از کاربرد کیسه های پارچه ای، توانسته با تأمین دستگاه های چاپ سیل، امکان چاپ انواع ساک پاچه ای را متناسب با نیاز مشتریان با قیمت ارزان فراهم سازد.

سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای

امروزه بیش از گذشته شاهد سفارش چاپ ساک پارچه ای در صنعت تبلیغات می باشیم. پارچه از استحکام بالایی برخوردار است و این مسئله باعث افزایش طول عمر کیسه های پارچه ای می شود و از مزایای آن می توان برای حمل و نقل وسایل استفاده نمود. از این رو جهت امور تبلیغاتی از مزایای ساک دستی پارچه ای بهره گرفته می شود. در همین راستا جهت چاپ ساک دستی پارچه ای می توانید با کارشناسان فروش پارچینه تماس حاصل نمائید.

قیمت خرید ساک پارچه ای بر اساس طرح و رنگ بندی ساک انجام می گیرد. البته ابعاد ساک پارچه ای نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت چاپ انواع ساک پارچه ای خواهد داشت. پیش از خرید ساک دستی با قیمت ارزان توسط شرکت های تولیدکننده و عرضه کنندۀ این محصول، سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای با تصویر مورد نظر خود ثبت نمائید. شرکت پارچینه یکی از تولیدکنندگان و چاپ کنندگان کیسه های پارچه ای در تهران می باشد.

 

شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()