کاغذ دیواری از جمله محصولاتی است که به منظور تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش صورت می گیرد که شامل طرح و رنگبندی های مختلف است. خیلی از افراد علاقه مند به خرید و نصب کاغذ دیواری برای تزئین دکوراسیون محل سکونت خود می باشند چون از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به سلایق متفاوت، امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ساده و مجلل برای علاقه مندان این کالا فراهم است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که با در اختیار داشتن کادر مجرب و همچنین امکانات لازم، قادر به فروش انواع کاغذ دیواری ارزان و گران با ترکیب رنگی و طرح های متنوع می باشد.

فروش کاغذ دیواری طرح برجسته

در ابتدا بیشتر فروش کاغذ دیواری ساده رواج داشت ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ، توانستند تحولی بزرگ در صنعت چاپ کاغذ دیواری بوجود آورند. در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع کاغذ دیواری نقش برجسته یا کاغذ دیواری گل برجسته در سطح بازار محصولات دیوارپوش باشیم. این محصول به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است و متناسب با سلایق مختلف ، امکان خرید کاغذ دیواری طرح برجسته با قیمت ارزان برای عموم مردم فراهم است.

از مهمترین ویژگی های نسل جدید محصولات کاغذ دیواری می توان به قابل شستشو بودن و همچنین لایۀ PVC آن اشاره نمود که امکان تمیز کردن سطح کاغذ دیواری را سهل نموده است.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی نیز از طرح های جدید این محصول محسوب می شود و به سبک متفاوت طراحی و چاپ می شود.

جهت سفارش انواع کاغذ دیواری ساده، بافت دار، سه بعدی، نقش برجسته و غیره با طرح های متنوع و شکیل با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()