کاغذ دیواری سه بعدی را می توان در محیط دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری و اداری مشاهده نمود. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل سبک طراحی و چاپی که دارد، تفاوت قابل توجهی نسبت به کاغذ دیواری ساده دارد چون یک طرح کامل را بر روی کاغذ چاپ می کند. به این ترتیب امکان نصب پوستر دیواری سه بعدی در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون میسر است. فروش کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های متنوع چاپ می شود و تأثیر قابل توجهی بر روی نمای دکوراسیون خواهد داشت.

فروشگاه دکور آفیس یکی از بزرگ ترین مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. افرادی که قصد تزئین دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان را دارند، می توانند از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی ، پوستر دیواری و غیره بهره گیرند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی سالن پذیرایی

برای ایجاد تغییر اساسی در نمای دکوراسیون اتاق پذیرایی می توان از زیبایی کاغذ دیواری سه بعدی در پشت مبلمان، پشت میز تلویزیون، فضای راهرو و قسمت های مختلف سالن پذیرایی استفاده نمود. در این صورت می توانید جلوه ای فوق العاده در نمای دکوراسیون بوجود آورید. در نظر گرفتن رنگ و طرح تصاویر متناسب با تجهیزات دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

خوشبختانه در چند سال اخیر توانسته اند بر تنوع محصولات کاغذ دیواری سه بعدی بیفزایند. به این ترتیب افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند متناسب با دکوراسیون اتاق، مناسب ترین نوع دیوارپوش را انتخاب نمایند. با خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری نقاشی می توانید زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود ببخشید و نمایان سازید. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مندی خاصی به چسباندن دیوارپوش در نمای دکوراسیون را دارید، می توانید از میان محصولات کاغذ دیواری سه بعدی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، یکی از طرح های زیبا و جذاب این نوع دیوارپوش را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()