یکی از انواع تجهیزات ایمنی که هر یک از افراد باید زمان ساخت و ساز ساختمان ها و کارگاه های صنعتی از آن استفاده می کنند دستکش کار می باشد. دستکش ها انواع متنوعی دارند که شما می توانید انواع آنها را از رادین ایمن خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. شما زمانی که کارهای ساخت ساختمانی و صنعتی انجام می دهید باید به خوبی مراقبت باشید که دستتان دچار آسیب نشود.  بنابراین بهتر است که یکی از بهترین نمونه های دستکش کار که مناسب کارتان می باشد را از رادین ایمن در خریداری کنید و برای کارهای ساختمان و صنعتی مورد  استفاده قرار دهید. شما بهتر است که زمان خرید دستکش کار به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین دستکش را برای کار کردن خریداری کنید.

کیفیت دستکش کار یکی از مهمترین نکاتی است که شما زمان خرید نیاز می باشد به آن دقت داشته باشید رادین ایمن انواع دستکش های کار را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت اینترنتی ارائه می دهد و شما می توانید هر یک از دستکش‌های رادین ایمن را خریداری کنید. این دستکش ها جهت مراقبت از دست ها  زمان کار کردن باید خریداری شوند.

در صورتی که شما زمان خرید هر یک از کالاهای ایمنی مانند خرید دستکش ضدبرش و کف مواد انواع آنها را مورد بررسی قرار دهید می توانید بهترین کالای ایمنی را خریداری نمایید. اگر شما می خواهید بهترین دستکش کار را از رادین ایمن با مناسب ترین قیمت خریداری کنید بهتر است که ابتدا ویژگی های دیگر به جز قیمت را در نظر داشته باشید. بسیاری از افراد تنها به قیمت دستکش ها توجه می کنند و نکات دیگری را که برای ایمنی بیشتر دستکش ها به کار رفته است را در نظر نمی‌گیرند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()