نایلون شیرینگ به عنوان نایلون بسته بندی صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع کاربرد این نوع پلاستیک را می توان در صنایع مختلف برای بسته بندی کالاهای مختلفی مشاهده نمود و از نظر ساختاری و نحوۀ بسته بندی اقلام متفاوت از دیگر پلاستیک ها می باشد.  فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی و در ابعاد مختلف صورت می گیرد. البته امکان خرید نایلون شیرینگ سفارشی مطابق میل مشتری میسر است. در ادامه بیشتر به ویژگی های این نوع پلاستیک می پردازیم.

شرکت دریا پلاستیک متشکل از کادر فنی و فروش مجرب و متخصص است که این مسئله موجب شده تا بتوانند انواع پلاستیک بسته بندی صنعتی را با مواد اولیۀ پلیمری مرغوب تولید نموده و در اختیار صنعت گران قرار دهند. جهت سفارش نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، حبابدار و غیره کافی است با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نکات مهم خرید نایلون شیرینگ و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، ساختار نایلون شیرینگ به نحوی است که به کمک حرارت و دمای بالا، تغییر شکل داده و باعث وکیوم شدن کالا می شود. به عبارتی این نوع نایلون، قابلیت تحمل دمای حدود 200 درجه سانتی گراد را داشته و به کمک دستگاه های مخصوص که قابلیت دمیدن هوای گرم دارند، می توانند باعث تغییر شکل پلاستیک شده و کالاهای داخل تونل را به صورت جداگانه و یا پک چندتایی بسته بندی می کنند.

تا کنون پک های بسته بندی بطری های نوشیدنی، کنسرو مواد غذایی، محصولات دارویی، محصولات لبنی و همچنین بسته بندی برخی از تجهیزات پزشکی، قطعات صنعتی و غیره را مشاهده کرده اید. به همین دلیل خیلی از شرکت ها در پروسۀ بسته بندی کالا، حتماً خواستار خرید نایلون عریض و نایلون شیرینگ می باشند.

در صورت تمایل به سفارش اینترنتی نایلون شیرینگ با قیمت ارزان، می توانید با کادر فروش شرکت دریا پلاستیک تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()