ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد است که توانایی نمایش تصاویر و داده های کامپیوتری، ویدئو پخش تصاویر بازی دستگاه های ایکس باکس و غیره را دریافت می کند. فناوری نمایش تصاویر به واسطۀ یک منبع نوری کوچک یا همان لامپ LED است که امکان بزرگ نمایی تصاویر را در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر میسر می سازد. به همین دلیل فروش ویدئو پروژکتور و کاربرد آن در سطح جهان رونق یافته است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا یکی از عرضه کنندگان اصلی دستگاه های پروژکتور در سراسر کشور است. چرا که نیزار کالا از سازندگان مطرح و بزرگ دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های پیشرفته می باشد و توانسته تحولی بزرگ در صنعت ساخت این دستگاه ایجاد کند.

فروش پروجکشن جیبی اندرویدی

چند سال اخیر با بهبود تکنولوژی ساخت این دستگاه، استقبال از خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی و وای فای دار افزایش یافته است. به طور کلی بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ساخت این دستگاه، موجب کاهش حجم پروژکتور و همچنین بهبود کیفیت تصویر نمایش داده شده بر روی پردۀ نمایشگر می شود. استفاده از سیستم عامل اندروید در بخش نرم افزار دستگاه، باعث شده تا راحت تر از قبل بتوان تنظیمات دستگاه را انجام داد. این در حالی است که افزودن قابلیت WiFi، امکان اتصال بدون کابل را برای دستگاه پروژکتور و دیگر دستگاه های دیجیتالی منبع فراهم می سازد. چرا که امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به قابلیت وای فای هستند. علاوه بر آنکه دارای پورت USB، HDMI می باشند که امکان اتصال کابلی دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی نسل جدید را میسر می سازد.

برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات انواع دستگاه ویدئو پروژکتور، مناسب ترین دستگاه را همراه با گارانتی خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()