تخت دو نفره از جمله وسایل مهم در جهیزیۀ عروس می باشد. تفاوت قابل توجه تخت یک نفره و دو نفره از نظر ابعاد عرض است که پهن تر در نظر گرفته می شوند. برای خرید تخت دو نفره می توانید به فروشگاه های عرضه کنندۀ لوازم چوبی خانگی مراجعه کنید و با در نظر گرفتن چند نکتۀ مهم، اقدام به خرید تخت دو نفره استاندارد نمائید. با توجه به اینکه، تخت تخواب بستر مناسب برای استراحت کردن و خوابیدن است، باید نسبت به خرید این کالا دقت لازم به خرج داد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ تولید کنندۀ لوازم چوبی از جمله انواع تخت خواب می باشد. برای خرید سرویس تخت خواب دو نفره می توانید نگاهی به محصولات این مجموعۀ با سابقه داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب بهترین سرویس خواب

نکتۀ مهم انتخاب تخت دو نفره، توجه به داشتن ابعاد استاندارد تخت، از نظر طول، عرض و ارتفاع از سطح زمین با در نظر گرفتن ارتفاع تشک می باشد. در واقع هنگام خرید تختخواب، باید توجه داشته باشید که زمان نشستن بر روی تشک تختخواب، کف پا به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود. سطح کیفیت بدنۀ تخت نیز از دیگر موارد اصلی در انتخاب سرویس خواب دو نفره می باشد.

در ابتدا، عامل کیفیت بدنۀ تخت خواب باید در نظر گرفته شود و قیمت تخت دو نفره ، ملاک بعدی برای انتخاب تختخواب می باشد. به دلیل اینکه مدت زمان زیادی چون 8 الی 9 ساعت از شبانه روز را بر روی تخت خواب برای برطرف نمودن خستگی و خواب سپری می شود، باید در انتخاب این کالا دقت نمود.

پیش از سفارش تختخواب دو نفره به صورت اینترنتی، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. این مجموعه بیش از یک دهه است که فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ تولید و عرضۀ انواع محصولات چوبی آغاز نموده و هم اکنون با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش دهی آنلاین را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم کرده است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت تخت دو نفره

قیمت خرید تخت دو طبقه به فاکتورهای مهمی چون جنس بدنه، مدل طراحی، داشتن نقوش منبت کاری شده بر روی تاج تخت و لوازم جانبی تخت چون پاتختی، پاف، میز آرایش و دراور یا کمد لباس تأثیرگذار می باشند. البته لازم به ذکر است که انتخاب هر کدام از لوازم جانبی به همراه تختخواب، سلیقه ای است و می توان تنها یک مورد و یا اصلاً هیچ کدام از آنها خریداری ننمود.

برای اطلاع از قیمت انواع تخت دو نفره ساده و جکدار، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و قیمت های آنلاین محصولات چوبی را مشاهده نمائید. در انتها می توانید هر کدام از آنها را با تضمین قیمت و کیفیت سفارش دهید.  

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()