لوازم یدکی بیل مکانیکی را می توانید به واسطۀ شرکت های تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین خریداری کنید. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی در دسته بندی های مختلف قرار گرفته می شوند و از تنوع بالایی برخوردار هستند. لوازم یدکی موتور بیل مکانیکی، قطعات بدنه بیل مکانیکی، قطعات باکت بیل مکانیکی، لوازم یدکی چرخ بیل مکانیکی و ... برخی از طبقه بندی های اصلی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین بیل مکانیکی محسوب می شوند. در ادامۀ مبحث بیشتر به نکات خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی می پردازیم.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدا با سرمایه گذاری لازم، توانسته فعالیت کسب و کار خود را در زمینۀ واردات و عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین چون بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، لیفتراک و غیره در برندهای مختلف آغاز کند.

فاکتورهای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید نوع، جنس و برند قطعات را در نظر داشته باشید. هر کدام از کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین، ممکن است یک خودرو را در مدل های مختلف تولید و عرضه کرده باشند. بنابراین توجه نسبت به مدل ماشین از یک برند ضرورت دارد. در حال حاضر فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، دوسان، ولوو، هیتاچی، زوملاین، میتسوبیشی و غیره صورت می گیرد.

کاربرد بیل مکانیکی برای عملیات عمرانی و راهسازی است. طراحی این نوع ماشین سنگین به نحوی است، که امکان حفاری عمیق خاک را برای لوله کشی گاز و آب میسر می سازد. در نتیجه توانسته اند، تحولی بزرگ در صنعت حفاری و عملیات عمرانی بوجود آورند. انتخاب نوع ماشین، تأثیر مستقیم بر روی عملکرد و راندمان کاری پروژه های عمرانی خواهد داشت. البته به دلیل اجرای کارهای سنگین، امکان آسیب دیدگی قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی افزایش می یابد. در نتیجه نیاز به تعویض و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل است که جایگزین قطعات معیوب نمود.

در صورت نیاز به خرید انواع قطعات بیل مکانیکی با برندهای مطرح جهانی، می توانید با شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

قیمت قطعات بیل مکانیکی

قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار به نوع قطعات بستگی دارد. چرا که هر کدام از قطعات، با مواد اولیۀ متفاوت ساخته شده اند و دارای عملکرد متفاوتی هستند که موجب تفاوت قیمت انواع قطعات بیل مکانیکی شده است. نکتۀ دیگر که در رابطه با قیمت لوازم یدکی ماشین آلات سنگین وجود دارد، بی ثبات بودن نرخ ارز و وارداتی بودن اکثر لوازم یدکی بیل مکانیکی است. در این صورت، پیش از مراجعۀ حضوری به فروشگاه های عرضه کننده، به صورت تلفنی از موجود بودن و قیمت انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی مطلع گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت معتبر و با سابقۀ  پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و قطعات را به صورت تضمینی خریداری کنید.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()