اتوبار به فعالیت مجموعه هایی گفته می شود که در حوزۀ خدمات حمل بار در اقصی نقاط کشور فعالیت می کنند. پروسۀ حمل و نقل نسبت به گذشته دچار تغییرات چشمگیر شده است. به طور کلی راحت تر از قبل انجام می شود چون تلاش می کنند که مناسب ترین ماشین آلات باربری برای اتوبار را در کنار جذب نیروی توانمند و ماهر، برای جابجایی وسایل استفاده کنند. در نتیجه با گذشت زمان بر تعداد گروه های اتوبار و باربری افزوده شد. 

به عنوان مثال، اتوبار آزادی یکی از مجموعه های خدماتی در حوزۀ باربری و اتوبار است که در تهران راه اندازی شده است. این مرکز اتوبار با تضمین دقت در حمل و نقل بار، استفاده از کارگران ماهر و مجرب و همچنین استفاده از ماشین های باربری سالم کوچک و بزرگ، قادر به ارائه هر گونه خدمات اتوبار به مشتریان می باشد.

بهترین اتوبار در تهران

با توجه به تعدد مراکز سرویس دهی اتوبار و باربری، برای دریافت خدمات حمل و نقل اثاثیه توسط بهترین مرکز اتوبار در تهران، توجه به قدمت فعالیت مجموعه و شهرت خدماتی که تا کنون عرضه کرده است، از موارد مهمی هستند که پیش از دریافت خدمات اتوبار و باربری باید در نظر گرفته شود.

افرادی که نیاز به خدمات حمل و نقل بار و اسباب کشی منزل دارند، می توانند از سرویس دهی مراکز اتوبار موجود در منطقۀ خود استفاده نمایند چون مقرون به صرفه خواهد بود. قیمت اتوبار و حمل اثاثیه به پارامترهای متعددی چون درخواست کارگر بر حسب تعداد نفرات، نوع خدمات باربری (مرتبط با بسته بندی اختصاصی و حمل وسایل)، نوع وسیلۀ باربری و مدت زمان انجام حمل و نقل بر اساس ساعت و مسافت مشخص می شود.

اتوبار آزادی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات اتوبار و باربری در مناطق غرب تهران چون پونک، صادقیه، استاد معین، طرشت و غیره با بهترین قیمت می باشد.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()