کلرزن مایع از دیگردستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در پروسۀ تصفیۀ آب مشاهده نمود. امروزه برخی از شرکت های صنعتی به صورت تخصصی به عنوان سازندۀ پکیج های تزریق کلرزن مایع فعالیت خود را آغاز کرده اند. همانطور که می دانید فرآیند تصفیه آب، دارای یک پروسه ای است که نیاز به استفاده از دستگاه های مختلف است که بتوان فرآیند تصفیه سازی را به درستی انجام داد. با توجه به رشد باکتری های موجود در آب به طور طبیعی، برای استفاده از آب ها برای آشامیدن، استخر، تولید مواد غذایی و غیره نیاز به عملیات گند زدایی و خرید  کلرزن مایع است که به صورت مکانیزه این پروسه را انجام دهد.

شرکت اطلس آب یکی از سازندگان بزرگ در صنعت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب است که توانسته تحولی بزرگ در این حوزه بوجود آورد. برای سفارش انواع دستگاه کلرزن مایع، دستگاه های فیلتر شنی و غیره می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

اهمیت فروش کلرزن مایع

اهمیت فروش کلرزن مایع و نصب آن در پکیج های تصفیه آب و فاضلاب، به منظور از بین بردن باکتری، قارچ و میکروب های موجود در آب است که عامل های اصلی برای انتقال بیماری های پوستی و گوارشی برای انسان خواهد بود. تزریق گاز کلر، کلرامین، پرکلرین و دی اکسید کلر از روش های رایج برای حذف کلر موجود در آب می باشد. کاربرد کلر به واسطۀ کلریناتور یکی از روش های پر مصرف محسوب می شود که به منظور جلوگیری از آثار سمی حاصل از دستگاه های کلرزنی مایع به آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند و ترکیبات آمونیاکی به آب افزوده می شود.

عومل اصلی چون میزان PH آب، درجۀ حرارت آب، شرایط محیطی آب و سطح غلظت و مدت زمان تماس کلر تأثیر قابل توجهی بر روی پروسۀ گندزدایی آب و نحوۀ عملکرد دستگاه کلرزن مایع خواهد داشت. در نتیجه متناسب با نوع پکیج تصفیه آب و سطح انتظاری که برای ضدعفونی کردن آب دارید، خرید دستگاه کلرزن مایع را انجام دهید.

لذا برای سفارش تجهیزات پکیج تصفیه آب و فاضلاب می توانید با کارشناسان مجرب و فنی شرکت اطلس آب تماس حاصل فرمائید چون این مجموعه، یکی از سازندگان معتبر در این حوزه می باشد.

عوامل تعیین قیمت کلرزن مایع

قیمت کلرزن مایع و  پکیج تزریق کلر بر اساس میزان دوزینگ پمپ، کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ دستگاه و مدل آن مشخص می شود . پمپ تزریق کلر، مخزن پلی اتیلن، الکتروموتور و گیربکس، شفت استیل، تابلو برق مجهز به تایمر اتوماتیک، لوله کشی و اتصالات مربوطه و شاسی فلزی از اجزای اصلی سیستم دستگاه کلرزن مایع محسوب می شوند، که آگاهی داشتن نسبت به نحوۀ عملکرد آنها حائز اهمیت است.

در صورت راه اندازی سیستم تصفیه آب و فاضلاب، می توانید برای خرید دستگاه کلرزن مایع با شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()