ویدئو پروژکتور جیبی از دیگر محصولات نسل جدید دستگاه های پروجکشن محسوب می شود. دستگاه های پروژکتور قدیمی از ابعاد بزرگ و وزن سنگین برخوردار بودند، که امکان جابجایی آن را برای افراد دشوار می نمود ولی با گذشت زمان و استفاده از تکنولوژی جدید برای ساخت دستگاه های دیجیتالی مدرن، تولیدکنندگان تلاش نمودند که انواع ویدئو پروژکتور جیبی سبک را طراحی نموده و در اختیار کاربران قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور، توانسته  فروش ویدئو پروژکتور جیبی را در لیست محصولات مجموعۀ خود قرار دهد.

فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار جیبی

اکثر افراد متقاضی خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار جیبی هستند که مجهز به سیستم عامل اندروید و قابلیت wifi می باشند. این دستگاه به دلیل داشتن وزن سبک و ابعاد کوچکی که از آن برخوردار است، امکان حمل و نقل آن را برای افراد ساده نموده است. ضمن آنکه بدون نیاز به سیم، امکان اتصال به سایر دستگاه های دیجیتالی برای پروژکتور فراهم است. ارتقاء سطح قابلیت های دستگاه و همچنین افزایش طول عمر لامپ و لنز پروژکتور، موجب بهبود عملکرد دستگاه و افزایش وضوح و رزولوشن تصاویر می شود.

با افزایش حجم متقاضیان خرید دستگاه های پروژکتور، شرایط مناسبی برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی قیمت ارزان برای عموم افراد فراهم می باشد. در این صورت افراد مختلف می توانند بر حسب قدرت خرید و محل به کار گیری از دستگاه، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل را خریداری نموده و برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر از صفحه نمایشگر تلویزیون استفاده نمایند.

یکی از اولین سازندگان معتبر در حوزۀ دستگاه های دیتا پروژکتور، مجموعۀ نیزار کالا است که به منظور جلب رضایت مشتریان، فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را راه اندازی نموده است.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()