دودکش موتورخانه مهمترین قسمت از تجهیزات تأسیسات ساختمان محسوب می شود. هدف از نصب دودکش موتورخانه، خارج کردن گاز سمّی و خطرناک ناشی از احتراق گاز در فضای بسته می باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با طراحی و اجرای دودکش موتورخانه مطرح می باشد، رعایت نکات استاندارد است. چرا که عدم توجه به پیاده سازی اصولی کانال های دودکش ساختمان، باعث انتشار گاز سّمی و خطر گازگرفتگی برای ساکنین ساختمان خواهد داشت.

شرکت نخستین کار با استخدام نیروی فنی و تأسیساتی توانمند و متخصص، جزء یکی از مجموعه هایی است که در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی چون نصب دودکش موتورخانه و کانال شوتینگ زباله در تهران فعالیت داشته باشد.

اجرای دودکش موتورخانه با نازل ترین قیمت

همانطور که می دانید کلیه ساختمان ها، بر اساس نوع طرح و نقشه ای که دارند، دارای سیستم دودکش می باشند، که می تواند دودکش موتورخانه ساختمان، دودکش شومینه، دودکش هود آشپزخانه و غیره باشد. بنابراین قیمت دودکش موتورخانه به نوع کاربرد، جنس و میزان متریال به کار رفته در طراحی کانال خواهد داشت. همچنین طراحی نقشۀ نصب کانال دودکش، ارتباط مستقیم با هزینۀ کلی اجرای دودکش موتورخانه ساختمان خواهد داشت.

شرکت های ساختمانی که در زمینۀ ساخت و ساز فعالیت دارند، نیاز به استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان فنی و تأسیساتی در مجموعه های مرتبط است. همانطور که در ابتدای این مبحث به آن اشاره نمودیم. در ابتدا طراحی و انتهای اجرا و نصب کانال دودکش موتورخانه، باید تمام جوانب مرتبط با رعایت اصول ایمنی در نظر گرفته شده باشد تا مانع از انتشار گاز مونواکسید کربن در طبقات ساختمان و یا داخل واحدها گردد. برای سفارش نصب و ساخت شوتینگ زباله به سایت مراجعه نمایید.

بنابراین شرکت نخستین کار، با در اختیار داشتن افراد متخصص و همچنین امکانات لازم، قادر به پیاده سازی دودکش موتورخانه با بهترین قیمت و اطمینان بالا در خصوص رعایت اصول استاندارد و ایمنی می باشد.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()