کاربرد پلاستیک های حباب دار فقط در مورد بسته‌بندی نبوده و در موارد دیگر مثلا استفاده از آن در یخچال به منظور عملکرد مناسب آن و همچنین استفاده از نایلون حبابدار در داخل کیف و کفش به منظور تغییر حالت ندادن آن و خراب نشدنشان در طول مدت ، همچنین استفاده از نایلون های حباب دار به منظور عایق حرارتی برای لوازم مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد بنابراین این نایلونهای ارزان‌ قیمت استفاده های بسیار زیادی دارد همچنین شما در صورتی که میخواهید لوازم منزلتان را جابجا کنید و آن را به مکان دیگر انتقال دهید برای جلوگیری از وارد آمدن ضربه در طی حمل و نقل و سالم ماندن لوازم می توانید از نایلون های حباب دار استفاده کنید و ان را به دور کالاها بپیچید. فروش انواع پلاستیک حبابدار از طریق سایت شرکت باران پلاست انجام می شود.

 قیمت فروش پلاستیک حبابدار

نایلون حبابدار نایلونی است که به منظور بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مختلف از قبیل خودروسازی ، قطعات کامپیوتری و قطعات الکترونیکی ، لوازم منزل ، لوازم فروشگاهی و غیره از نایلون های حباب دار استفاده می شود. قیمت فروش پلاستیک حبابدار بسیار مناسب بوده و به همین جهت می‌توان از آن در انواع کارخانجات و تولیدی ها استفاده کرد زیرا استفاده از این نایلون ها با توجه به مزیت‌ هایی که دارد، بسیار به صرفه خواهد بود.

نایلون های حباب دار دارای سطحی از حباب می باشند که این حباب ها در اندازه های متفاوت بوده و از هوا پر شده است و همانند بالشت هایی ضربه گیری قوی دارند و به همین علت ، آسیبی به لوازم و کالاها وارد نمی گردد. برای اطلاع از فروش پلاستیک حبابدار و قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار کارایی بسیار مناسبی را در زمان بسته بندی ایجاد می کند و امروزه در انواع محصولات، این نایلون ها مشاهده می شود به خصوص برای کالاهایی که دارای حساسیت بیشتری هستند و یا شکننده اند می توان از نایلون های حباب دار استفاده کرد.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()