سرامیک بر از دیگر ابزارآلات مهمی است که به منظور برش برخی از مصالح ساختمانی چون سرامیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته گرانیت بر و پرسلان بر نیز از دیگر دیسک هایی هستند که به منظور برش قطعات سنگ و گرانیت با ساختار متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکات متعددی بر روی انتخاب و خرید دیسک سرامیک بر تأثیر گذار می باشد که در ادامۀ مبحث به آن می پردازیم.

برای نصب انواع سرامیک در پروژه های ساختمانی، نیاز به خرید سرامیک بر خواهید داشت که امکان خرید این نوع ابزارآلات صنعتی توسط فروشگاه ابزار مجید، برای شما امکان پذیر می باشد.

فروش دیسک سرامیک بر

به طور کل فروش پرسلان بر و سرامیک بر بر اساس برند، مدل الماس و همچنین سایز صورت می گیرد. البته میزان دقت برش دیسک نیز تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید دیسک سرامیک بر خواهد داشت. استفاده از سگمنت بلند به ارتفاع 10 میلی متر، استفاده از استیل در طراحی و ساخت دیسک، از موارد مهم به کار رفته در طراحی و ساخت صفحات سرامیک بر هستند که هنگام انتخاب و خرید صفحه سرامیک بر باید در نظر گرفته می شوند. طراحی فوق العاده در قسمت الماسه دیسک سرامیک بر و همچنین تکنولوژی روز به کار رفته در طراحی شیارهای منظم و دقیق سطوح سگمنت از موارد دیگری است که تأثیر مستقیم بر روی افزایش دادن سرعت برش میزان کیفیت برش یکسان لبه های شیار سرامیک خواهد داشت.

استفاده از روش پرس فشرده با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تحت استاندارد و همچنین بهره گیری از فرمولاسیون نوین از دیگر موارد مهم هستند که بر روی طراحی دیسک های سرامیک بر تأثیرگذار می باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع دیسک سرامیک بر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه ابزار مجید تماس بگیرید و با توجه به گستردگی بستر اینترنت، امکان سفارش گیری غیر حضوری برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم می باشد.

 

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()