لاستیک یزد تایر از برندهای معتبر در حوزۀ طراحی و تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، موتور سیکلت، دوچرخه و سایر وسایل نقلیه می باشد. کمپانی یزد تایر برای راه اندازی خط تولید کارخانه توانست از تکنولوژی طراحی لاستیک های کمپانی IRC ژاپن استفاده نماید. بدین وسیله با گذشت زمان تلاش نمود که با توسعۀ فناوری ساخت لاستیک های یزد تایر، محصولات متنوعی را بر اساس تعدد خوردوهای سواری که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تولید نموده و به بازار عرضه کنند.

لاستیک مارکت با اتکاء به کارشناسان فروش مجرب، توانسته برای رشد مجموعۀ خود، شرایط فروش اینترنتی لاستیک فروشگاه را برای مشتریان گرامی در مناطق تهران و شهرستان ها فراهم کند. از این رو برای شما عزیزان امکان خرید لاستیک یزد تایر به صورت اینترنتی و همراه با گارانتی وجود دارد.

عرضه و فروش لاستیک سواری یزد تایر

امروزه علاوه بر شرکت یزد تایر، امکان فروش لاستیک یزد تایر توسط نمایندگی های فروش و مراکز معتبر عرضه کنندۀ لاستیک فراه می باشد. به این ترتیب افرادی که متقاضی خرید تایر هستند، می توانند با مراجعۀ حضوری و یا اینترنتی، پس از رویت مدل های مختلف لاستیک و بررسی دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایر، اقدام به خرید مناسب ترین تایر نمائید.

در مقاله های متعددی در رابطه با مفاهیم علائم و حروف مندرج بر روی تایرها داشته ایم. لذا به دلیل مختصر بودن این متن، امکان تشریح کامل این موضوع وجود ندارد ولی می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت، اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی های انواع تایر رایج در بازار به دست آورید. تاریخ تولید، ابعاد لاستیک، طرح گل و ارتفاع آج تایر از مواردی هستند که بر روی لاستیک یزد تایر و دیگر برندها درج می شود. در صورت عدم آگاهی نسبت به این موضوعات، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش لاستیک مارکت مشورت کنید.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()