دستگاه شیرینگ از دیگر دستگاه های پرکاربرد در صنعت محسوب می شود، که برای امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فرآیند عملکرد دستگاه شیرینگ با فیلم شیرینگ صورت می گیرد. در واقع دستگاه شیرینگ با ایجاد حرارت بر روی فیلم، باعث تغییر حالت نایلون شیرینگ و در انتها وکیوم کردن اقلام می شود. دستگاه شیرینگ کابینی و تونلی از انواع دستگاه شیرینگ محسوب می شود. برای خرید دستگاه شیرینگ  به سایت شرکت آراد ماشین مراجعه کنید. 

شرکت آراد ماشین به صورت تخصصی با به کارگیری افراد فنی و مجرب ، توانسته در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی چون انواع دستگاه بسته بندی، دستگاه خشک کن، دستگاه آبگیری و غیره فعالیت داشته باشد.

خرید دستگاه شیرینگ با گارانتی

با گسترش فضای مجازی و اینترنت، امکان سفارش اینترنتی دستگاه شیرینگ برای مشتریان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. از این رو می توانید با کمترین هزینه و قیمت مناسب دستگاه های صنعتی مورد نیاز کسب و کار خود را شرکت های معتبر خریداری نمائید. خرید دستگاه خشک کن را از سایت انجام دهید. 

متناسب با حجم کالا و فضای کار و بودجۀ در نظر گرفته شده، می توانید از مزایای هر کدام از دستگاه های شیرینگ پک کابینی رومیزی، دستگاه شیرینگ کابینی ایستاده و یا دستگاه شیرینگ پک تونلی اتومات یا نیمه اتومات را برای امور بسته بندی مواد غذایی، انواع نوشیدنی، محصولات مواد آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و قطعات خودرو و غیره استفاده نمود.

توجه به عملکرد بالایی که دستگاه های بسته بندی شیرینگ دارند، می توانید بهترین مدل دستگاه را که فضای کمتری اشغال می کند و از قیمت ارزان تر برخوردار است، سفارش دهید. البته قیمت دستگاه شیرینگ به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد.

برای دریافت لیست قیمت انواع دستگاه شیرینگ همراه با گارانتی، می توانید با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن پرسنل مجرب، همواره آمادۀ راهنمایی و خدمات مشاوره ای رایگان به مشتریان گرامی می باشند.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()