وینیل یک ماده پلاستیکی است که در شمار اصلی ترین ترکیبات سازنده انواع کاغذ دیواری قابل شست و شو و باکیفیت قرار گرفته است و میزان سختی و مقاومت این دیوارپوش ها رابطه بسیار مستقیمی با درصد وینیل موجود در آن ها دارد، به عنوان مثال در بهترین و ماندگارترین این روکش های کاغذی درصد وینیل به کار رفته برابر با 300 تا 450 گرم در هر متر مربع می باشد. وینیل در واقع یک روکش یا لایه پلاستیکی است که سطح رویی کاغذ دیواری را در برابر خراش، پارگی، کشیدگی، تابش نور خورشید، مواد شوینده و غیره محافظت می کند، و با وجود آن از بابت ماندگاری و دوام این محصولات باید آسوده خاطر بود، به همین دلیل است که این موارد را در شمار ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت قرار داده اند. تنوع در سبک و رنگ از دیگر موارد تأمل برانگیز در هنگام خرید کاغذ دیواری مناسب می باشد، زیرا در برخی موارد متقاضیان این محصولات سردرگم می شوند، که تنها راه حل ممکن برای خروج از این مشکل برقراری توازن بین دیگر المان های طراحی و انواع کاغذ دیواری می باشد، تا هماهنگی و نظم محیط را بتوان در بهترین حالت ممکن قرار داد.

فروش اینترنتی کاغذ دیواری جدید

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین مجموعه های  فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان و... در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی در تهران است که پس از سالها فعالیت بی وقفه و مستمر در عرضه انواع محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمانی مانند تابلو، پارکت، لمینت، پوستر دیواری، پرده چاپی و کاغذ دیواری به صورت مستقیم و بی واسطه با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توانسته اعتماد و رضایت متقاضیان را کسب نماید و در شمار برترین مجموعه های عرضه کننده کالا قرار بگیرد.

متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن و باکیفیت در تمامی سبک های طراحی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()