فروش اقساطی خودرو به عنوان راهکاری جدید است که افراد مختلف با سطح درآمد اندک بتوانند از عهدۀ خرید اتومبیل برآیند. با گذشت زمان، سطح تسهیلات خرید اقساطی خودروهای داخلی گسترش یافته است و افراد راحت تر می توانند از خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو برآمده و مالک اتومبیل شوند. مسائل مختلفی بر روی افزایش قیمت خودروها در این روزها تأثیرگذار بوده است که در ادامۀ متن به آن اشاره می کنیم و بهترین راهکار را برای خرید خودرو به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم.

فرنام خودرو جزء یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی در تهران و شهرستان ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با واحد فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

اهمیت شرایط فروش اقساطی خودرو برای مشتریان

همانطور که می دانید شرایط فروش اقساطی خودرو برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است چون افراد تلاش می کنند که بر حسب قدرت مالی که از آن برخوردار هستند، اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

فاکتورهای متعددی موجب افزایش قیمت خودرو شده است که می توان به بی ثبات بودن بازار خرید و فروش خودرو، افزایش نرخ اتومبیل از شرکت های خودروسازی، تحریم های حاکم از سوی آمریکا علیه ایران، عدم خریداری قطعات مختلف خودرو، نرخ ارز و ... اشاره نمود.

با این اوصاف افراد تنها می توانند با برنامه ریزی مالی، موفق به خرید اتومبیل شوند. شرکت های عرضه کنندۀ خودرو یا همان لیزینگی که مبلغ اندکی از خودرو را به عنوان پیش پرداخت مشخص می کنند و الباقی طی چندین قسط پرداخت شده و تسویه می شوند. البته شرایط فروش اقساطی تحویل آنی خودرو، اولین اولیت برای انتخاب معتبرترین شرکت عرضه کنندۀ خدمات فروش اقساطی خودرو محسوب می شود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات فروش فوق العاده اقساطی خودرو مانند خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  می توانید با گروه فرنام خودرو تماس بگیرید.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()