پوستر دیواری یکی از پوشش های دیوار است که می‌توان از آن برای زیبایی دیوارها و دکوراسیون داخلی استفاده کرد. پوستر دیواری ها شباهت بسیار زیادی به کاغذ دیواری ها دارند و از نظر جنس و طرح شباهت زیادی به آن دارند و مانند کاغذ دیواری ها می باشند اما در بخش هایی می توان تفاوت هایی را در میان این دو دیوارپوش مشاهده کرد.

 در کاغذ دیواری ها از طرح هایی تکراری در طول رول استفاده می‌شوند و این تصاویر به صورت یکنواخت در کاغذ دیواری ها چاپ شده است اما پوستر دیواری ها دارای یک طرح کلی و بزرگ و به اندازه دیوار هستند و این طرح می‌تواند یک تصویر کاملی از یک منظره، یک گل، چهره یا طرح‌های دیگر باشد بنابر این پوستر دیواری ها همانند نقاشی هستند که بر روی دیوار نصب می گردند، اغلب از پوستر دیواری ها در کنار کاغذ دیواری ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید پوستر دیواری را از وال نید با قیمت مناسب انجام دهید.

کاغذ دیواری ها نصبی مشابه با پوستر دیواری ها دارند که باید با دقت فراوانی انجام گیرد .

انواع پوستر دیواری های زیبا

پوستر دیواری ها تنوع بسیار زیادی دارند که در سبک های مختلف به تولید می‌رسد، از انواع بسیار محبوب پوستر دیواری ها می توان به طرح آسمان ،درخت ،گل ،منظره ،ساحل ،چهره ،ماشین ،حیوانات، مشاغل، کارتونی و غیره اشاره کرد که این طرح ها می توانند برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. فروش کاغذ دیواری از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد.

 در منازل شما می توانید انواع طرح های پوستر دیواری را استفاده کنید. از پوستر دیواری در مکان مناسب از دیواری ها معمولاً در دیوار اصلی اتاق استفاده می کنند مثلاً دیوار پشت تلویزیون یا دیوار بزرگی از اتاق را میتوان به پوستر دیواری اختصاص داد. پوستر دیواری ها معمولاً بر روی یک دیوار اتاق و دیوار اصلی نصب می گردند و برای دکوراسیون لاکچری و مدرن اینگونه نصب بهتر بوده و تاثیر بیشتری را بر جذابیت دکوراسیون خواهد گذاشت.فروشگاه وال نید انواع پوستر دیواری های مدرن و جذاب را به فروش می رساند و برای تهیه می توانید با مراجعه به وب سایت این مرکز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید فروشگاه وال انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری های زیبا را با قیمت‌های بسیار مناسبی به شما عرضه می کند.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()