تولیدی پوشاک بچه گانه دارای یک پروسۀ کاری مشخص است که نیاز به تخصص و همچنین تجهیزات و ماشین آلات مخصوص است. معمولاً بهترین تولیدی پوشاک بچه گانه برای اینکه بتواند در پروسۀ کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کند، نیاز به برنامه ریزی دقیق و همچنین سرمایه گذاری اقتصادی دارد. طراحی، الگو زنی، برش کاری، وسط کاری، دوخت لباس اولیه و نهایی، اتوکشی لباس و در انتها بسته بندی و بازاریابی فروش پوشاک مراحل اصلی تولیدی انواع پوشاک بچه گانه را تشکیل می دهند.

شرکت ایران پوش به صورت حرفه ای توانسته در حوزۀ تولید پوشاک بچگانه فعالیت خود را در سال 1370 آغاز کند و تا به امروز بتوان آن را توسعه ببخشد.

تولیدی و پخش عمده و تکی پوشاک بچه گانه

با توجه به استقبال دولت از تولید ملی و رونق اقتصاد ملی، امروزه بیش از گذشته به شرکت های تولیدی البسۀ کودکانه تسهیلات داده می شود و می توانند فعالیت خود را توسعه ببخشند. در همین راستا برخی از افراد که از تخصص و سرمایۀ اولیه برخوردار هستند، می توانند با برنامه ریزی دقیق کسب و کار حرفه ای خود را در حوزۀ تولیدی پوشاک بچه گانه آغاز کنند. پس از کسب تجربه طی این مراحل می توانند به صورت اصولی بر روی پخش و فروش عمده و تکی پوشاک بچه گانه تمرکز کنند.

در واقع نتیجه گیری موفقیت آمیز مجموعه های تولیدی پوشاک بچه گانه وابسته به بخش بازاریابی و فروش لباس دخترانه و پسرانه تکی و عمدۀ لباس کودکان می باشد. با توسعۀ فضای اینترنت و راه اندازی وب سایت رسمی، مجموعه های تولیدی راحت تر از گذشته می توانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

شرکت ایران پوش نیز به عنوان یکی از تولیدی های موفق در حوزۀ پوشاک بچه گانه در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته به صورت غیر حضوری امکان سفارش عمده و تکی را برای مشتریان ایجاد کند.

 

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()