لاستیک از قسمت های بسیار مهم در خودروها بوده که سلامت و ایمنی آن بسیار مهم است در هنگام خرید لاستیک حتماً باید کیفیت را در نظر بگیرید و لاستیک هایی را خریداری نمایید که طراحی و ساخت با کیفیتی را داشته باشند . خرید از برندهای معتبر می تواند گزینه مناسبی باشد.

از خرید لاستیک ها در برندهای ناشناخته خودداری نمایید لاستیک پیرلی از انواع لاستیک هایی است که در در کشورهای مختلف دارای شعب نمایندگی هایی است که محصولات پیرلی را به فروش می رساند شرکت پیرلی در ایتالیا و در شهر میلان فعالیت خود را آغاز نمود و امروز این کمپانی توانسته انواع لاستیک ها را در انواع لاستیک های سواری، اتوبوسی ،صنعتی، نیمه صنعتی ،کشاورزی و غیره به تولید برساند. خرید لاستیک پیرلی را می توانید از طریق سایت انجام دهید.

خرید و فروش لاستیک سواری پیرلی

انواع لاستیک پیرلی از لاستیک های وارداتی است که دارای طرفداران بسیاری در کشورمان است امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا از لاستیک‌های وارداتی را خریداری نمایند و این لاستیک ها قیمتی بالاتر از لاستیکهای داخلی دارند.

لاستیک های پیرلی ترمز گیری و فرمان پذیری بسیار خوبی دارند و در طول مسیر ، کیفیت آنها شما را غافلگیر خواهد کرد . پیرلی یکی از محصولاتی است که کیفیت بالایی داشته و از مواد درجه یک و مرغوب به تولید رسیده است شرکت پیرلی با استفاده از تجهیزات و دستگاه های روز دنیا و با بهره گیری از متخصصین متبحر توانسته لاستیک هایی با استانداردهای لازم را به تولید برساند و امروز انواع لاستیک پیرلی در جهان به فروش برسد اگر شما می خواهید از لاستیک های اسپرت استفاده نمایید می توانید لاستیک پیرلی را انتخاب کنید زیرا گزینه های بسیار خوبی برای اسپرت کردن خودرو میباشد.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از فروشگاه‌های بزرگ لاستیک در کشورمان است که اگر شما قصد خرید لاستیک لاسا یا پیرلی و سایر تایر های با کیفیت را دارید می توانید به این مرکز مراجعه کنید و از محصولات تایر ایرانیان دیدن فرمایید و محصولات دلخواه خود را با قیمت‌های بسیار مناسبی از این فروشگاه تهیه کنید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()