تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین انواع تابلوسازی تبلیغاتی است که از مزایای آن در جهت معرفی کسب و کارهای مختلف بهره گرفته می شود. امروزه شما می توانید به کمک تابلوسازی چلنیوم به کسب و کار خود رونق ببخشید چون از نظر ظاهری می توانید جلوه ای فوق العاده به نمای سردرب مغازه و محل کسب و کار خود دهید.

از ویژگی های ساخت تابلو چلنیوم می توان به برجسته بودن، درخشندگی و نورانی بودن آن اشاره نمود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت مفتخر است که با سپری سال های متوالی از فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، بتواند با بهره گیری از مدرن ترین روش های تابلوسازی، انواع تابلو چلنیوم در طرح های جذاب و خیره کننده طراحی و نصب نماید. همچنین همواره در تلاش است که از محصولات با کیفیت برای تابلوسازی تبلیغاتی استفاده نماید.

هدف از ساخت و اجرای تابلو چلنیوم

کاهش مصرف برق، تنوع رنگبندی، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی سرد و گرم و همچنین بارش برف و باران، درخشندگی و نوردهی جذاب و خیره کننده، استحکام در برابر زنگ زدگی و قابلیت شستشو از جمله موارد مهمی هستند که علاقه مندی مدیران مشاغل را برای ساخت تابلو ال ای دی روان و تابلوی چلنیوم ترغیب می کند.

این سبک از طراحی تابلو تبلیغاتی به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، بیشتر مورد پسند افراد می باشد. ساختار اصلی تابلو چلنیوم ، رول چلنیوم است که برای لبه های حروف برجسته به کار برده می شود و همچنین ورق های پلکسی گلاس است که برای سطوح تابلوهای چلنیوم مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از لایۀ پی وی سی و اس ام دی برای نوردهی به تابلو موجب تمایز این سبک از تابلوسازی تبلیغاتی شده است.

برای سفارش ساخت تابلو چلنیوم می توانید از وب سایت رسمی گروه تابلوسازی اچ دی لایت دیدن فرمائید و پس از مشاهدۀ رزومه های کاری این مجموعه، درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()