لیفتراک از جمله ماشین های سنگینی است که در بخش جابجایی و حمل و اجسام می توان از آن کمک گرفت در انبار داری ها استفاده از لیفتراک به وفور یافت می‌ شود و می‌ توانیم تعدادی لیفتراک را در انبار داری های بزرگ نیز مورد استفاده قرار دهیم با استفاده از لیفتراک می توان انواع اجسام ، کالاها ، پالت ها و غیره را به راحتی حمل کرد و به مکان مورد نظر انتقال داد. همچنین در مکان‌هایی که ساخت و ساز انجام می گیرد می توان مصالح ساختمانی را به وسیله لیفتراک حمل کرد همچنین دارای لوازم یدکی جانبی می باشد که با استفاده از آن ها می ‌توان کارهای مختلفی را مانند لوله ها و شیشه ها و غیره را جابجا کرد لوازم یدکی لیفتراک باید مقاوم و با کیفیت باشند تا بتوانند کارایی بالایی را داشته باشند و اگر می‌خواهید خرید لوازم یدکی لیفتراک را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید به شما پیشنهاد میشود از شرکت پارت یدک راهسازی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید تا بهترین کیفیت از قطعات را خریداری کرده و در قبال آن هزینه‌ ی بسیار مناسبی را پرداخت نمایید این مرکز به دلیل پخش مستقیم محصولاتش همواره قیمت های مناسبی را برای لوازم یدکی لیفتراک در نظر گرفته است.

 از نظر سوخت مصرفی انواع مختلفی از جمله سوخت بنزین، سوخت الکتریکی، سوخت گاز و بنزین و دیزل می باشند. فروش لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار از طریق سایت انجام می شود.

لیفتراک های با سوخت دیزل معمولاً در مکان‌ های سرباز و محیط ‌های بیرونی استفاده می گردد زیرا آلاینده این ماشین در محیط های بسته می تواند باعث بروز مشکلات و صدمه به پرسنل شود، این نوع لیفتراک ها بسیار مقاوم و کاربردی می باشند همچنین در انواع دیگر لیفتراک، لیفتراک های برقی را داریم که نیاز به شارژ باتری دارند و از مزیت این نوع می توان به استفاده از این ماشین در محیط های سربسته اشاره کرد.

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()