تجهیزات ایمنی همان طور که از نام آن هم پیداست، شامل مجموعه ای از ابزارآلات و لوازمی است که به منظور افزایش ایمنی کارکنان و کارفرمایان در  برخی محیط های کاری مورد استفاده ار می گیرند و با توجه به نوع شغل و آسیب های پیش رو در مشاغل مختلف از یک یا چند نمونه از اقلامی که در پکیج تجهیزات ایمنی قرار گرفته است استفاده می شود. استفاده از خرید تجهیزات ایمنی در محیط های صنعتی با ریسک بالا به یکی از قوانین بسیار مهم و الزامات کار و امور اجتماعی تبدیل شده است، و تمامی صاحبین صنایع مختلف، کارفرمایان و کارگران موظف به تهیه تجهیزات ایمنی و سپس اجرای فعالیت های عمرانی، حفاری و تأسیساتی خود هستند.

لباس کار، تجهیزات شنوایی، تجهیزات کار در ارتفاع، تجهیزات تنفسی، کفش کار، عینک ایمنی و غیره از مهمترین تجهیزات ایمنی هستند که در صنایع مختلف اقتصادی از یک یا چند نمونه از آن ها استفاده می شود. این نوع از تجهیزات ایمنی با استفاده از آزمون های مختلف استاندارد ضربه، حرارت، عایق بوده، نسوز بودن و غیره تست می شود و پس از اجرای این آزمایشات در گروه های حفاظتی  e, b, c, d, e  و غیره قرار می گیرند و متقاضیان خرید تجهیزات ایمنی باکیفیت و بادوام با توجه به این مشخصه ها می توانند مناسب ترین شان را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن از محبوبترین و خوشنام ترین مجموعه های خرید تجهیزات ایمنی ارزان قیمت و باکیفیت مانند خرید کلاه ایمنی در تمامی گروه های شغلی و در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که تمامی سفارشات مشتریان را با ارسال فوری برای تهران و ارسال ثبت سفارش در همان روز برای شهرستان آماده می کند، که از مهمترین خدمات آن در قبال مشتریان می توان به امکان مرجوعی کالا تا 7 روز و مشاوره تضمین قیمت و کیفیت محصولات اشاره کرد، که توجه و اعتماد مشتریان را جلب کرده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()