شستشوی نمای ساختمان به منظور از بین بردن آلودگی های سطوح نمای ساختمان به کار برده می شود. با توجه به اینکه دسترسی به نمای ساختمان کاری آسان نمی باشد، نیاز به استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع است. این پروسه توسط افرادی که از امکانات لازم برخوردار هستند، قابل پیاده سازی می باشد. امروزه تنوع مصالح ساختمانی که برای نمای ساختمان به کار برده می شوند، افزایش پیدا کرده است و این مسئله موجب شده تا افرادی که  اجرای شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند، از مواد شویندۀ مختلف برای از بین بردن آلودگی های سطوح استفاده می کنند.

گروه نماروز با تلاش فراوان توانسته با بهره گیری از افراد متخصص فنی و مجرب، بتواند پاسخگوی نیاز شما برای رسیدگی به نمای ساختمان باشد. در واقع به دلیل دسترسی سختی که این قسمت از بنای ساختمان دارد، نیاز به وسایل کار در ارتفاع می باشد.

شستشوی انواع نمای ساختمان با طناب

شستشوی نمای ساختمان سنگ، آجر، نمای شیشه، کامپوزیت و غیره نیاز به یک سری تجهیزات ثابت و همچنین اقلام متغیر است که اختصاصی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مدت زمان و هزینۀ اجرای شستشوی نما وابسته به این موارد و همچنین حجم آلودگی سطوح نما خواهد داشت. اجرای نقاشی نما را به ما بسپارید.

شستشوی نمای ساختمان با طناب به فرد دسترسی بیشتری می دهد تا بتواند زوایای مختلف نمای ساختمان را تمیز نماید. برای نماشویی ساختمان نیاز به رعایت نکات ایمنی است و اینکه افراد در ارتفاع بالا با اطمینان بتوانند عملیات شستشوی نمای ساختمان را انجام دهد.

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان به فاکتورهای مهمی چون حجم آلودگی سطوح و ابعاد محل شستشوی نما وابسته می باشد. البته نیاز به بررسی از سوی کارشناسان فنی است که با نگاه اجمالی می توانند قیمت شستشوی نمای ساختمان را مشخص نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()