کرمان موتور فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را از سال 1373 با ساخت و مونتاژ خودروهای سواری آغاز نمود. در ابتدا این مجموعه واردات خودروهای خارجی برند دوو را وارد نمود و اقدام به مونتاژ قطعات و خودروسازی نمود. شرکت خودروسازی کرمان موتور توانسته میان سال 1373 الی 1381 با مونتاژ محصولات شرکت دوو به سود هنگفتی دست پیدا کند و بدین وسیله بتوانند سطح فعالیت مجموعۀ کرمان موتور را گسترش داده و اقدام به مونتاژ و فروش خودروهای شرکت آمریکایی جنرال موتورز نماید. امروزه شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از شرکت های خودروسازی معتبر در ایران فعالیت خود را ادامه می دهد و از محصولات باکیفیت برخوردار است و خیلی از افراد علاقه مند به خرید محصولات کرمان خودرو می باشند.

شرکت مبین خودرو نیز در طول سال هایی که کسب و کار حرفه ای خود را آغاز نموده، توانسته در لیست محصولات، خرید و فروش نقد و اقساط کرمان موتور را قرار دهد.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ، خودروهای جک جی 3، جک جی 5، جک اس 5، لیفان ایکس، هیوندای آی، جک اس 3، جیلی جی سی، دوو ماتیز، لیفان 520، لیفان 620 و ... را شامل می شود. البته متناسب با شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در سطح بازار می تواند انتخاب خودروها متغیر از یکدیگر باشد. به طور کلی بر حسب توان مالی می توانید از مزایای فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت کرمان موتور برای خرید اتومبیل بهره مند شوید. با توجه به سابقۀ درخشان فعالیت شرکت کرمان موتور تا کنون، محصولات این کمپانی را می توانید به صورت نقد و اقساط خریداری نمائید.

شرکت مبین خودرو با کسب تجربه طی سالیان فعالیت کاری، توانسته با سرمایه گذاری شخصی و أخذ تسهیلات از سوی برخی از بانکداری ها، امکان فروش اقساطی محصولات کرمان موتور و فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری خودرو را برای مشتریان فراهم کند.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()