فروش خودرو به دو روش اجمالی نقد و اقساط در سطح جهان صورت می گیرد. خودرو از مزایای زیادی برخوردار است و خیلی از افراد به دلیل ویژگی های کاربردی که این محصول دارد، تمایل به خرید اتومبیل دارند. در همین راستا شرکت های خودروسازی داخلی چون سایپا، ایران خودرو، کرمان موتورف گروه بهمن و برندهای خارجی چون تویوتا، هیوندای و غیره اقدام به فروش مدل های مختلف خودرو با شرایط ایده آل می کنند.

اگر قصد خرید خودرو با تسهیلات ویژه دارید، می توانید با واحد فروش شرکت مبین خودرو تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی در سراسر کشور، می تواند متناسب با نیاز شما، بهترین شرایط را پیش روی شما قرار دهد.

فروش فوق العاده خودرو

در حال حاضر توسط شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، شرایط فوق العاده فروش خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. لذا افرادی که تمایل به خرید اتومبیل دارند، با بررسی وضعیت مالی خود می تواند از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو مانند شرایط فروش اقساطی سایپا ، اقدام به خرید اتومبیل مورد پسند خود نماید.

صنعت خودروسازی داخلی از کیفیت بالایی برخوردار است و این مسئله موجب شده تا امکان خرید خودروهای داخلی با قیمت ارزان برای متقاضیان امکان پذیر می باشد. امروزه عوامل متعددی بر روی بی ثبات سازی بازار تأثیر گذاشته است و این مسئله موجب شده تا کمتر شخصی بتواند به صورت نقدی اتومبیل خریداری کند. برخی از فروشندگان موجب بی ثباتی این بازار شده اند چون با نرخ های مختلفی اقدام به فروش خودرو می کنند که این مسئله موجب ایجاد هرج و مرج در بازار خودرو شده است.

در این راستا شرکت مبین خودرو با شفافیت کامل توانسته در عرصۀ رقابت فروش خودرو، در سطح کشور، سرویس دهی به مشتریان گرامی را انجام دهد. همواره آمادۀ خدمات رسانی خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی به متقاضیان می باشد.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()