قیمت لاستیک بادوام

قیمت لاستیک بادوام و باکیفیت تا حدود بسیار زیادی به ضریب ایمنی، تکنولوژی ساخت و ترکیبات سازنده آن بستگی دارد، به عنوان مثال انواع تایرهای بایاس به دلیل استفاده از رشته های نخی و کتان و ایمنی بسیار پایین از قیمت ارزان تری در مقایسه با انواع تایر رادیال برخوردار است، زیرا انواع لاستیک رادیال با استفاده از رشته های سیمی طراحی و تولید شده است و نحوه ی اجراء آج آن بسیار هوشمندانه است بطوریکه در برابر فشارهای عمودی جاده به سادگی تغییر شکل نمی دهد و ساییده نمی شود، و دوام و بازدهی آن در حدود 40 تا 60 برابر بیشتر از انواع تایرهای بایاس است. البته عواملی نظیر برند سازنده، کیفیت تولید، تکنولوژی ساخت و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت انواع لاستیک تأثیر گذار هستند. با مراجعه به مجموعه های معتبر و محبوبی نظیر فروشگاه بزرگ و آنلاین چرخ و یدک می توانند با قیمتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر انواع تایرهای داخلی و خارجی را به همراه گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا از سراسر کشور خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

ویژگی های لاستیک باکیفیت

ویژگی های لاستیک باکیفیت و مناسب شامل اندازه مناسب رینگ و فاق، فصلی و یا چهار فصل بودن، نرمی و انعطاف پذیری، چسبندگی مناسب، کارکرد بسیار خوب، سبکی، مصرف زپایین سوخت و زیست تخریب پذیر می شود. از دیگر ویژگی های لاستیک مناسب می توان به قابلیت تیوبلس آن ها اشاره کرد، این تایرها نقطه مقابل تایرهای تیوب دار هستند و ایمنی و دوام آن ها چندین برابر بیشتر از تایرهای تیوب دار است.  فروش لاستیک نکسن توسط این مرکز انجام می گیرد. 

کمپانی های بزرگ و معتبر لاستیک سازی موظف هسستند تمامی اطلاعات مهم و فنی تایرها را بر روی بدنه آن ها حک نمایند. با توجه به این اطلاعات می توان دوام و کارکرد این تایرها را تا چند برابر افزایش داد، برای مثال می توان به تاریخ تولید و انقضاء، سایز تایر، ترکیبات سازنده، تکنولوژی تولید، حداکثر سرعت، حداقل بار مجاز، فصلی یا چهار فصل بودن، مقاومت گرمایی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()