کفپوش ها مدل های متنوعی دارند و هر یک از آنها در فضاهایی مختلفی نصب می شوند. یکی از بهترین مدل های کفپوش ها که شما می توانید در پارکینگ ها استفاد نمایید کفپوش پارکینگ می باشد. کفپوش های پارکینگ مدل های بسیار زیادی دارند و شما می توانید بر اساس نوع پارکینگ خود یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب نمایید. مقاومت و ماندگاری این کفپوش ها بسیار بالا می باشد و در برابر ضربات متنوع کیفیت خوبی از خود نشان می دهد. شما می توانید از شرکت پارس الیس  خدمات کفپوش پارکینگ را دریافت کنید و در قسمت کف ساختمان نصب نمایید.

برخی از انواع کفپوش پارکینگ که شما می خواهید روی کف پارکینگ خود نصب نمایید هزینه زیادی برای خریداری ندارند. بر همین اساس شما می توانید بر اساس متراژ پارکینگ خود آنها را نصب نمایید. شرکت پارس الیس انواع کفپوش های پارکینگ را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

شما می توانید هر یک از انواع کفپوش ها را در رنگ بندی ها و مدل های متنوع خریداری کنید و کف پارکینگ خود نصب نمایید. هر یک از ساختمان ها دارای متراژ متنوعی می باشند و شما می توانید بر اساس نوع پارکینگ خود ، اجرای کفپوش اپوکسی را سفارش دهید. زیبایی و تنوع رنگ آنهاکفپوش بتنی بسیار بالا میباشد و بر همین اساس شما می توانید با استفاده از این کفپوش ها فضای زیبایی را در ساختمان خود ایجاد نمایید. در برابر یخ زدگی و انجماد مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. همچنین هزینه خریداری آن بسیار مناسب می باشد و بر همین اساس شما می توانید با کمترین هزینه این نوع از  کفپوش پارکینگ را خریداری نمایید.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()