اجرای سقف شیروانی برای سازه های ساختمانی که امروزه ساخته می شوند، قابل پیاده سازی می باشد. این سبک از طراحی سقف ساختمان، معماران در تلاش هستند که از نفوذ برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری کنند، علاوه بر آنکه نمای فوق العاده به ساختمان می بخشند. امروزه سبک های مختلف اجرای سقف شیروانی و یا اجرای آردواز را در سطح کشور شاهد می باشیم چون از طرفداران زیادی برخوردار است و در عین حال از ویژگی متعددی برخوردار است.

آراز سقف به عنوان یکی از بزرگ ترین مجریان سقف های شیروانی و اجرای آردواز برای سازه های ساختمانی مسکونی، تجاری، اداری، کارخانجات، سوله، باشگاه، آلاچیق، سر درب و غیره می باشد. این مجموعه به دلیل برخورداری از سابقۀ طولانی مدت که از آن برخوردار است، از انواع مصالح ساختمانی با کیفیت بهره می گیرد.

اجرای انواع سقف شیروانی و آردواز

وزن سقف، عامل دیگری برای انتخاب مناسب ترین سبک طراحی سقف ساختمان محسوب می شود. نوع مصالح ساختمانی که برای اجرای سقف به کار برده می شود، تعیین کنندۀ وزن سقف و استقامت آن می باشد. استقبال فراوان از اجرای آردواز و  اجرای سقف شیروانی ، به دلیل داشتن زیبایی فوق العادۀ آن، قیمت مناسب و کاربردی بودن آن می باشد. هر سبک از طراحی سقف ساختمان، در جایگاه خود طرفدارانی در سراسر کشور دارد.

متناسب با تنوع مصالح ساختمانی که برای اجرای آردواز وجود دارد. امکان اجرای سقف شیروانی فلزی، سقف شیروانی با پنل های خورشیدی، سقف شیروانی با تایل های (بتنی، سنگ لوح، سفالی و ...)، سقف شیروانی با کامپوزیت یا آسفالت، توفال های چوبی و غیره برای مجموعه های مجرب که در این حوزه فعالیت می کنند، فراهم می باشد.

برای اطلاع از قیمت اجرای سقف شیروانی به سبک های مختلف و متریال متفاوت می توانید با گروه آراز سقف تماس گرفته و پرسش های خود را در این خصوص مطرح کنید.

 

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()