یکی از انواع باسکول هایی که شما می توانید خریداری کنید و کیفیت بسیار مناسبی دارد باسکول محک می باشد. این باسکول ها انواع متنوع دارند و آنها را فروشگاه اسکیل به مشتریان خود ارائه می دهد. می توانید هر یک از آنها را با بهترین کیفیت و مقاومت خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. شما  زمان خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی مشخصات باسکول محک را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه های انواع باسکول محک را تهیه نمایید.

ویژگی های باسکول محک جدید :

هر یک از برندهای تولیدی که شهرت زیادی دارند سعی می کنند مدل های جدیدی از محصولات خود را هر ساله به بازار ارائه دهند. فروشگاه اسکیل انواع باسکول محک جدید را به شما ارائه می دهد که ویژگی های آن عبارت است از :

  1. سیستم قرار داده شده در آنها برای وزن کردن بسیار پیشرفته است و تا وزن زیادی را به خوبی می تواند نشان دهد. شما می توانید وزن بسیاری از کالاهایی که در نظرتان است را روی این باسکول ها مشاهده کنید.
  2. مدل های جدید باسکول ویژگی های متنوعی دارد و بر اساس نیاز شما طراحی شده است. در بین انواع مدل های جدید باسکول محک قادر خواهید بود که یکی از آنها را خریداری کنید.
  3. دیجیتالی بودن باسکول ها یکی از مهمترین ویژگی های آنها می باشد. همین ویژگی باسکول موجب شده است که افراد با اعتماد بیشتری آنها را خریداری کنند و کالاهای خود را روی آنها وزن نمایند.
  4. هر یک از آنها که پیشرفته تر هستند امکان دارد قیمت بالاتری داشته باشند. بر همین اساس زمان  خرید باسکول باید به خوبی ویژگی های آنها را در نظر داشته باشید.

5. تعداد لودسل های قرار داده شده در آنها 4 عدد است که دقت در اندازه گیری شان بسیار بالا می باشد.

تراز ایران

تماس دفتر مرکزی : 0216123
مرکز پیامک : 0216123
نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()