شوت زباله یکی از سیستم های مکانیزه است که اکثراً برای سازه های ساختمانی با ارتفاع بلند به کار برده می شود. استفاده از سیستم مکانیزه شوت زباله، ساکنین ساختمان دیگر نیاز به تردد در داخل راه پله و یا آسانسور نخواهند داشت که به طبع آن بوی بد کیسه های آشغال نیز در طبقات پراکنده شود و موجب ناراحتی ساکنین ساختمان می شود.

شرکت نخستین کار به صورت تخصصی و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی قادر به اجرای حرفه ای سیستم شوت زباله متناسب با هر گونه سازۀ ساختمانی می باشند.

مزایای اجرای سیستم شوت زباله

امروزه تکنولوژی پیاده سازی سیستم های شوتینگ زباله نسبت به گذشته بهتر شده است و کارشناسان متخصص در این حوزه قادر به اجرای انواع سیستم شوت زباله بر اساس فضای خالی داخل ساختمان و یا بخش خارجی هستند.

در اجرای سیستم شوت زباله با سطل زباله، کانال و مخزن های سطل آشغال قابل مشاهده می باشد و مجهز به سیستم فشرده سازی و یا تفکیک ساختمان نمی باشد. در این روش برای از بین بردن بوی نامطبوع کانال های زباله، از سیستم تهویه و شستشوی کانال استفاده می کنند.

اجرای سیستم شوت زباله با جدا کننده آشغال به سهولت می توان زباله ها را در دو دسته بندی زباله های تر و خشک تفکیک سازی نمود و در این مسئله به فرآیند بازیافت زباله ها کمک می کند. برای اطلاع از نصب دودکش موتورخانه به سایت مراجعه کنید.

پیاده سازی سیستم شوت زباله به روش کامپکتور نیز مجهز به دستگاه های فشرده سازی هستند که امکان فشرده سازی و کاهش حجم آشغال را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و بدین وسیله فضای کمتری اشغال می شود و شیرآبۀ آن نیز به صورت جداگانه به سیستم فاضلاب وارد می شود.

اگر تمایل به تجهیز ساختمان به مکانیزم شوتینگ زباله را در داخل و خارج ساختمان دارید، می توانید با شرکت نخستین کار تماس بگیرید.

 

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()