دکوراسیون اداری نیاز به رعایت یک سری اصول و نکات استاندارد دارد که مطابق با هنجارهای جامعه صورت گرفته شود چون با ارباب الرجوع در ارتباط می باشند. علاوه بر آنکه اجرای دکوراسیون اداری باید منطبق بر اساس و ضوابط قانونی شرکت پیاده سازی شود. جنس و نوع تجهیزات و سبکی که برای طراحی دکوراسیون بخش های مختلف محیط اداری در نظر گرفته می شوند، نیز حائز اهمیت می باشد.

رنگبندی و سبک هایی که برای نصب تجهیزات اداری در طراحی دکوراسیون اداری انتخاب می شوند، نقش بسزایی در عملکرد کارکنان خواهد داشت و شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به طور کامل نسبت به این موضوعات و فنون طراحی دکوراسیون اداری دارند. از این رو پیش از انجام می توانید از راهنمایی کارشناسان مربوطه استفاده نمائید.

مهمترین نکات دکوراسیون اداری

تعداد کارمندان، نوع حرفه، تعداد اتاق، فضای اتاق ها و سالن انتظار و ... برخی از عواملی هستند که به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر فرآیند طراحی دکوراسیون اداری دارد. محیط های اداری باید به گونه ای طراحی شوند که کارمندان در آرامش بتوانند به فعالیت کاری خود بپردازند و دسترسی راحت به امکانات اداری داشته باشند. همچنین داشتن میز و صندلی استاندارد که اصول آرگونومیک در ساخت آنها رعایت شده باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات طراحی دکوراسیون اداری در شرق تهران توسط هیرادان ارائه می گردد.

تنوع در رنگ و سبک دکوراسیون اداری تأثیر مستقیم بر روی روحیات پرسنل دارد و می تواند حس بهتری برای آنان ایجاد نماید و میزان بازدهی و عملکرد آنها را ارتقاء ببخشد. در نظر گرفتن کمدهای متعدد برای کارمندان، پارتیشن بندی مجزا برای پرسنل، محیط آشپزخانه بزرگ متناسب با نیاز مجموعه، محل تردد مراجعه کنندگان و محل قرارگیری مبلمان و صندلی برای آنان برخی از دیگر مواردی است که در طراحی اصولی دکوراسیون اداری در نظر گرفته می شوند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا همواره در تلاش است با بهره گیری از پرسنل متخصص و فنی، بتوانند بهترین سبک های دکوراسیون اداری را اجرا کنند.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()