فروشگاه ابزار لوب در تهران کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش دستگاه های گریس پمپ آغاز نموده و توانسته برندهای معتبری از دستگاه های روانکاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

گریس پمپ از دستگاه های کاربردی در صنایع مختلف می باشد. از این دستگاه برای پمپاژ گریس و روغن بر روی سطوح فلزی به کار برده می شود.  خرید گریس پمپ  به منظور جلوگیری سائیدگی قطعات به کار برده می شود. لذا توانسته اند در مدل های متنوع این دستگاه را تولید و روانۀ بازار نمایند. گریس پمپ دستی، گریس پمپ بادی، گریس پمپ شارژی، گریس پمپ برقی و ... برخی از انواع گریس پمپ هستند که ساخته شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

ویژگی های انواع گریس پمپ

هر کدام از دستگاه های گریس پمپ دارای یک سری مشخصات فنی هستند که از فاکتورهای مهم در انتخاب گریس پمپ محسوب می شود. گریس پمپ دستی به واسطۀ دست پمپاژ شده و به شکل اهرمی و تفنگی طراحی و ساخته می شوند. وزن سبک و ابعاد کوچک، انجام گریس کاری اولتراسونیک، بهترین گزینه برای انجام کارهای کم حجم می باشد.

گریس پمپ بادی با نیروی باد ، فرآیند پاشش گریس را انجام می دهد و فرسودگی قطعات این نوع دستگاه کمتر از مدل برقی و از هزینۀ استهلاک کمتری برخوردار است. البته صدای زیادی تولید می کند که نیاز به استفاده از محافظ گوش است. فروش گریس پمپ برقی توسط این مجموعه با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد.

فروش گریس پمپ شارژی به منظور کارهایی با حجم بالا استفاده می شود و به واسطۀ آن خستگی کاربر از بین می رود. بهترین گریس پمپ برای کارهایی که وجود سیم زیاد توانسته اختلال زیادی در فرآیند گریس کاری ایجاد کند.

با این تفاسیر، با مراجعه به فروشگاه ابزار لوب، این امکان دارد که بتوانید از راهنمایی های کارشناسان فروش در جهت خرید مناسب ترین گریس پمپ استفاده نمائید.

 

فروشگاه ابزار لوب 

تلفن: 66763405-021

دورنگار: 66757916-021

Email:abzarlube@gmail.com

آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه اول، پلاک 247، فروشگاه ابزار لوب

ساعات کاری فروشگاه ابزار لوب: شنبه تا 4شنبه از ساعت 9 الی 18

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()