پکیج تصفیه فاضلاب به منظور تصفیه سازی آب فاضلاب طراحی و اجرا می شود. با استفاده از سیستم پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، می توان فاضلاب صنعتی را تصفیه نموده و مجدداً از آن استفاده نمود. امروزه توسط شرکت های سازندۀ سیستم های تصفیۀ فاضلاب، توانسته اند موفق به ساخت پکیج تصفیه فاضلاب از جنس فلزی، بتنی و پلی اتیلن شده اند. بدین وسیله بتوانند از مزایای آن در مکان های مختلف استفاده نمایند و از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

شرکت زرین آب ژرف بیش از دو دهه از فعالیت حرفه ای این مجموعه در رابطه با ارائه خدما مشاوره، طراحی، ساخت و همچنین راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و بهداشتی آن می گذرد و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات با رعایت استاندارد های لازم در سطح کشور می باشد.

طراحی و راه اندازی پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

در حال حاضر توسط برخی از شرکت ها، امکان طراحی، ساخت و تأسیس انواع پکیج تصفیه فاضلاب با قیمت مناسب و بازدهی فوق العاده و کاربردی وجود دارد. همانطور که می دانید کاربرد اجرای پکیج تصفیه فاضلاب برای برخی از فعالیت های صنعتی که فاضلاب صنعتی تولید می کنند، لازم و ضروری است. محیط های بیمارستانی، شرکت های تولید کنندۀ مواد شیمیایی، شرکت های پالایشگاهی و ... برخی از مجموعه هایی هستند که دارای پساب خطرناک و مضر برای محیط زیست هستند. بدین ترتیب نیاز به راه اندازی سیستم پکیج تصفیه فاضلاب می باشد.

هزینۀ اجرای پکیج تصفیه فاضلاب مانند اجرای تصفیه فاضلاب خانگی بر اساس نوع پکیج، تجهیزات جانبی و همچنین حجم آب ورودی و خروجی سیستم دارد. لذا برای آگاهی از نحوۀ پیاده سازی پکیج های تصفیه فاضلاب می توانید با شرکت زرین آب ژرف تماس بگیرید. این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در عرصۀ طراحی و ساخت انواع پکیج تصفیه فاضلاب در سطح کشور می باشد.

  شرکت زرین آب ژرف 

آدرس : تهران ،اتوبان ستاری ،خیابان بلوار فردوس شرقی ، پلاک 432 ، طبقه 4 واحد 14 

ایمیل:Zarrinabzharf@gmail.com

شماره تماس :7-44052976-021 فکس : 44055442-021 شماره همراه : 09121900653

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()