فروش اقساطی خودرو یکی از روش های رایج برای خرید اتومبیل های داخلی و خارجی می باشد. در این روش افراد بدون دغدغه و آسودگی خاطر می تواند بر مبنای توان مالی که دارد، از  خدمات فروش اقساطی خودرو با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت استفاده نمایند که بتوانند اتومبیل مورد نظر را خریداری کنند. تعدد مدل های اتومبیل بسیار است و این مسئله بر روی قیمت خودرو تأثیرگذار می باشد. علاوه بر آنکه قابلیت و امکاناتی که خودرو دارد نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت اتومبیل دارد و افزایش قیمت اتومبیل موجب شده تا افراد از شرایط فروش اقساطی خودرو، برای تهیه اتومبیل استفاده نمایند.

شرکت مبین خودرو یکی از با سابقه ترین شرکت هایی است که در حوزۀ تأمین و عرضۀ اتومبیل های داخلی و خارجی در ایران فعالیت دارد و با سرمایه گذاری شخصی توانسته بهترین شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

خرید و فروش اقساطی خودرو با شرایط ایده آل

همانطور که گفته شد، امروزه خرید و فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط برای مشتریان فراهم می باشد چون در این راهکار افراد به سهولت قادر به خرید اتومبیل خواهند بود و تحت فشار مالی بیش از توان خود قرار نمی گیرند.

فروش اقساطی بلند مدت خودرو مانند  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو نیز در همین راستا به مشتریان پیشنهاد داده می شود که بتوانند بر حسب توان مالی و سطح درآمد ماهیانه قادر به پرداخت اقساط اتومبیل در بلند مدت باشند. توجه به این نکته برای افرادی که درآمد پایین و مشخصی دارند، حائز اهمیت است چون با مدیریت مالی راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط اتومبیل برآیند.

در صورت نیاز به آگاهی بیشتر در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات فروش اقساطی اتومبیل به روش های مختلف می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان کارشناسان فروش شرکت مبین خودرو استفاده نمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()