تابلو ال ای دی ثابت یکی دیگر از سبک های طراحی تابلو ال ای دی است که متشکل از انواع لامپ ال ای دی می باشد. در این سبک از طراحی تابلوسازی تبلیغاتی، چیدمان لامپ های ال ای دی را می توان مشاهده نمود. هر چه تعداد تراکم لامپ های به کار رفته در هر متر مکعب تابلو بیشتر باشد، سطح کیفیت نمایش تصاویر بیشتر خواهد بود. توجه به این نکته از اهمیت بالا برخوردار است و تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت ساخت تابلو ال ای دی ثابت خواهد داشت.

تابلوسازی اچ دی لایت  در تلاش است که همواره با بهره گیری از جدیدترین روش های تابلوسازی بتوانند انواع تابلو تبلیغاتی مدرن و دیجیتالی را مطابق با نیاز متقاضیان استفاده نمایند.

چیدمان و نصب تابلو ال ای دی ثابت

مناسب ترین صفحاتی که چیدمان لامپ های ال ای دی بر روی آن صورت می گیرد، بردهای مسی است. البته امکان چیدمان لامپ های ال ای دی ثابت و روان بر روی بردهای پلکسی نیز امکان پذیر می باشد. در این صورت هزینۀ اجرای تابلوسازی ال ای دی بیشتر می شود. توجه به اهمیت کاربرد تابلو ال ای دی ثابت بیش از پیش ملاحظه می شود و بسیار چشمگیر می باشد.

امروزه افراد بیشتری علاقه مند به سفارش تابلو ال ای دی ثابت و سفارش تابلو چلنیوم می باشند. چرا که نورپردازی فو ق العاده ای دارد و می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت می توان از انواع لامپ ال ای دی بیضی و کلاهی استفاده نمود. چرا که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری هستند که تمایز قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند و بر روی قیمت ساخت تابلو ال ای دی ثابت نیز تأثیرگذار می باشد.

تابلوسازی اچ دی لایت  همچنین امکان سفارش اینترنتی ساخت تابلو ال ای دی و سایر سبک های تابلوسازی مدرن را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()