راهنمای خرید اسباب بازی کودکان

اکثر والدین از همان ابتدا برای کودک خود بر حسب جنسیت، اسباب بازی تهیه می کنند، درحالیکه تا قبل از سن ۲ تا ۳ سالگی اسباب بازی جنسیت ندارد، از این رو می توان هر نوع اسباب بازی که سبب رشد و تقویت مهارت های دیداری، شنیداری، لامسه و حرکتی آنها می شود را خریداری نمود. از نکات راهنمای خرید اسباب بازی کودکان می توان به جنس، ابعاد، گروه سنی و متریال مصرفی اشاره کرد. از لحاظ جنس باید دقت کرد که مواد شیمیایی به ویژه برای کودکان زیر ۳ سال به کار نرفته باشد، از آنجاییکه ممکن است اسباب بازی را در دهان خود قرار دهند، دارای قطعات جداشونده، تیز و یا ابعاد خیلی ریز نباشند. همچنین خرید اسباب بازی سرامیکی نیز برای آنها توصیه نمی شود چون امکان شکسته شدن آنها وجود دارد که سلامتی کودکان را تهدید می کند.

گروه سنی به ویژه در خرید اسباب بازی فکری و انواع لگو و بازی های ساختنی باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا با افزایش سن بر درجه سختی و چالش های بازی فکری افزوده می شود و متناسب با رشد ذهنی کودکان طراحی و تولید می شوند. مشخص است که با افزایش کیفیت محصول، قیمت آن نیز گران تر می شود و محصولات خارجی نسبت به داخلی قیمت بالاتری دارند. اما قیمت پایین اسباب بازی داخلی، دلیلی بر کیفیت پایین آنها نبوده و می توان گفت این اسباب بازی ها مناسب اقشار متوسط جامعه هستند که آنها می توانند با پرداخت هزینه کمتر برای کودکان خود تعداد بیشتری اسباب بازی تهیه نمایند.

مرکز معتبر بازی ساز مارکت یکی از مراکز فعال در زمینه پخش و عرضه اسباب بازی کودکان است که در سایت فروشگاهی خود تمامی محصولات به صورت دسته بندی قرار گرفته و امکان مقایسه آنها فراهم گردیده است. مشتریان گرامی می توانند جهت خرید عروسک و اسباب بازی شیک به این وبسایت مراجعه کرده و پس از دیدن محصولات، سفارش خود را ثبت نمایند.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()