آب بندی نمای ساختمان در برخی از موارد لازم و ضروری است. چرا که با گذشت زمان و شرایط نامساعد آب و هوایی و بالایای طبیعی چون زلزله، ممکن است قسمت هایی از نمای ساختمان دچار ترک خوردگی شود. در این صورت برای جلوگیری از انتقال حرارت و همچنین نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان از طریق نما، نیاز به انجام آب بندی نمای ساختمان با چسب های مخصوص است. در واقع متناسب با جنس مصالح ساختمانی به کار رفته در نما، از چسب های متفاوتی بهره گرفته می شود.

گروه نماروز با داشتن تجربۀ کاری موفقیت آمیز در خصوص امور خدماتی ساختمانی، هم اکنون قادر به ارائه هر گونه خدمات عایق بندی و آب بندی نمای ساختمان با متریال مخصوص می باشد.

ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان با چسب پلی یورتان

برای پوشاندن درز نمای ساختمان، بر حسب جنس مصالح ساختمانی باید از مناسب ترین چسب ها استفاده شود. به همین علت برای اجرای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از چسب های پلی یورتان بهره گرفته می شود که مقاومت بالایی در برابر سایش، تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت و پاره شدن دارند. چرا که قدرت چسبندگی و الاستیک فوق العاده ای دارد. توجه به این موضوع لازم و ضروری است و افراد فنی متناسب با موقعیت و حجم ترک های نما، بهترین روش را برای پوشاندن درز و آب بندی نمای ساختمان با طناب انتخاب می کنند. البته از نظر هزینۀ اجرا نیز مقرون به صرفه باشد. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با هزینه ی مناسب انجام می گیرد. 

قیمت آب بندی نمای ساختمان سنگ، آجر، سیمان، کامپوزیت، شیشه و سایر مصالح ساختمانی نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد چون مدت زمان پوشاندن و نوع چسبی که برای پوشاندن درز به کار برده می شود، متفاوت از یکدیگر هستند.

گروه نماروز سال های متوالی است که با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و همچنین ابتدایی قادر به ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع با قیمت مناسب و تضمین شده می باشد.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()