آب بندی نمای ساختمان نیاز به تجهیزات و متریال مخصوص دارد. با افزایش ارتفاع ساختمان ها، شرایط محیطی بیش از پیش تأثیر مستقیم بر روی کاهش مقاومت مصالح نمای ساختمان خواهد داشت. ایجاد ترک و درز هایی در قسمت های مختلف نما نیز ناشی از این مسئله می باشد. لذا برای گسترش ترک ها، نیاز به انجام آب بندی نمای ساختمان است.

گروه نماروز به دلیل نیاز بازار به این نوع خدمات، توانسته سطح خدمات ساختمانی مجموعۀ خود را توسعه ببخشد و در لیست خدمات، اجرای آب بندی انواع نمای ساختمان را با بهترین متریال و تجهیزات ایمن کار در ارتفاع بالا ارائه دهد.

روش های عایق بندی نمای سنگ و کامپوزیت

متناسب با جنس نمای ساختمان، از مواد مختلف برای آب بندی نما استفاده می شود. آب بندی نمای ساختمان با طناب و بدون طناب دو شیوۀ اجرایی کلی برای این کار می باشد. ارتباط مستقیم با حجم کار و همچنین مدل نمای ساختمان دارد. متناسب با نمای کامپوزیت، شیشه، سنگ، آجر، سیمان و غیره از مواد مختلف چون مواد نانو، مواد اپوکسی، چسب های پلی یورتان، چسب های آکریلیک، چسب سیلیکونی، مواد مایع پلیمری شفاف و ... بهره گرفته می شود.

نوع موادی که در نظر گرفته می شود، باید دارای ویژگی هایی چون چسبندگی و استحکام بالا، مقاومت در برابر تابش اشعۀ یو وی نور خورشید، جذب کنندگی رطوبت و آب باشد. در این صورت باعث دوام و افزایش ماندگاری سطوح نمای ساختمان می شود. خدمات شستشوی نمای ساختمان توسط گروه نماروز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

قیمت اجرای آب بندی نمای ساختمان نیز بر مبنای همین عوامل تعیین می شود و توجه به این موضوع ضرورت دارد. چرا که مقاومت و ماندگاری مواد پوشانندۀ درز و ترک نمای ساختمان باعث استحکام ساختمان می شود.

گروه نماروز به صورت حرفه ای در عرصۀ خدمات نمای ساختمان فعالیت می کند. اجرای آب بندی نما به روش های مختلف صورت می گیرد.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()