رول کشاورزی یکی دیگر از کاربردی ترین تجهیزات کشاورزی است که برای امور کشاورزی لازم و ضروری بوده و می توانند از آن برای صرفه جویی در هزینه های مصرفی و همچنین مصرف آب بهره برد. خرید و فروش رول کشاورزی را می توان در ابعاد و ضخامت های تک لایه ای و چند لایه ای در سطح بازار مشاهده نمود. کاربرد گستردۀ رول های کشاورزی را می توانید در امور آبیاری مشاهده نمائید. در این فرآیند، آب کمتر به هدر می رود و گیاهان به طور کامل و جامع آبیاری شده و سیراب می شوند.

گروه صنعتی سبلان پلاست به صورت هدفمند و هوشمندانه توانسته با جمع آوری افراد توانمند و همچنین دستگاه های کاملاً پیشرفته، انواع رول کشاورزی و سایر تجهیزات کشاورزی مدرن را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

اهمیت کاربرد و فروش رول های کشاورزی

اهمیت کاربرد و فروش رول های کشاورزی و فروش نوار آبیاری قطره ای بیش از پیش توسط کشاورزان به اثبات رسیده است و به همین علت کشاورزان نسبت به این نوع تجهیزات کشاورزی مدرن عکس العمل مثبت نشان می دهند. به این ترتیب علاقه مند به خرید انواع رول کشاورزی، نوار آبیاری قطره ای و سایر تجهیزات پیشرفتۀ آبیاری قطره ای می باشند.

امروزه برای افزایش بازدهی محصولات کشاورزی، کشاورزان در تلاش هستند که از جدیدترین تجهیزات کشاورزی و تکنولوژی برای بهبود فرآیند آبیاری و مواردی از این قبیل استفاده نمایند. خرید نایلون رول کشاورزی نیز به این منظور مورد استفادۀ کشاورزان قرار گرفته می شود که بتوانند در مصرف آب صرفه جویی نموده و به صورت بهینه آبیاری کنند.

در واقع استفاده از امکانات پیشرفته در امور آبیاری می تواند هزینه های مصرفی و استخدام نیروی انسانی را به حداقل رساند.

به همین علت گروه صنعتی سبلان پلاست نیز با هدف جلب رضایت مشتریان و همچنین توسعه تولیدات کشاورزی، اقدام به تولید و عرضۀ رول های کشاورزی و سایر تجهیزات کشاورزی مدرن می نماید.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()