چوب از با ارزش ترین نوع متریال طبیعی است که در صنایع مختلف مورد استفاده می گیرد و معمولا تمامی تجهیزاتی که با استفاده از آن تولید می شوند از زیبایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، که از مهمترین آن ها می توان به انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت اشاره کرد، که در شمار محبوبترین کفپوش های ساختمانی قرار گرفته اند. انتخاب پارکت باکیفیت و مناسب از بزرگترین چالش های پیش روی متقاضیان استفاده از این محصولات می باشد، که برای این امر در ابتدا باید دیزاین و دکوراسیون ساختمان را مورد بررسی قرار داد و سپس در میان تنوع بسیار بالایی از رنگ ها، رنگ مناسب با دکوراسیون را انتخاب کرد. در گام بعدی نوبت به بررسی کیفیت پارکت، روش نصب، ضخامت پارکت، برند سازنده، بودجه و سختی چوب می رسد تا در نهایت بتوان یک انتخاب بسیار مناسب داشت. کیفیت انواع پارکت چوبی و طبیعی در تمامی برندهای سازنده به سختی چوب، تعداد گره ها و بافت آن بستگی دارد، امروزه از چوب درختان مختلف مانند سیب، گیلاس، گردو، زبان گنجشک، سرو، سپیدار و غیره در ساخت این محصولات استفاده می شود، که از نظر سختی و مقاومت تفاوت های بسیاری زیادی با یکدیگر دارند و به موازاتی که درصد سختی چوب و غیره افزایش پیدا کند، قیمت خرید پارکت نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین با توجه به تنوع چوب درختان و همین طور تفاوت ویژگی های فیزیکی و کیفیتی آن ها قیمت پارکت نیز تنوع بالایی دارد، و متقاضیان می توانند با توجه به بودجه شخصی خود نمونه ای از این محصولات را انتخاب نمایند.

تفاوت های پارکت و لمینت

لمینت نوع مصنوعی پارکت است، که برای افرادی که توانایی مالی خرید پارکت چوبی را ندارند و یا می خواهند از این محصولات در محیط های مرطوب و خیس مانند آشپزخانه ها، استخر، سونا و غیره استفاده کنند، لمینت ها انتخاب بسیار مناسب و ویژه ای هستند. از دیگر تفاوت های پارکت و لمینت می توان به روش نصب و نوع متریال به کار رفته در آن ها اشاره کرد، به عنوان مثال برخلاف انواع پارکت چوبی که با استفاده از چسب مخصوص بر روی سطوح مسطح نصب می شوند انواع پارکت لمینت به صورت نر و مادگی از طریق شیارهایی که در کنارهای آن ها قرار دارد، و در اصطلاح به آن کلیک می گویند به یکدیگر متصل می شوند، و کوچکترین آسیبی به کف ساختمان وارد نمی کنند.HDF  ماده ای است که سطح رویی پارکت را می پوشاند و از آن در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند، و می توان گفت انواع پارکت لمینت کیفیت و دوام خود را از این روکش پلیمری می گیرند. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توسط فروشگاه دکور آفیس انجام می گیرد.

اگر بخواهیم مزایای انواع پارکت لمینت را به صورت موردی مطرح کنیم، می توان به مواردی همچون، قیمت بسیار پایین، دوام بالا، کیفیت بالای تولید، تیراژه رنگی متنوع و درخشندگی آنها اشاره کرد، این کفپوش های مصنوعی برای محیط های تجاری پرتردد یک انتخاب هوشمندانه می باشند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()