استفاده از پرده چاپی و پوستر دیواری با طرح سفارشی و خصوصی سازی دیزاین ساختمان های مسکونی و تجاری از مهمترین دستاوردهای توسعه صنعت چاپ و فراهم شدن امکان چاپ تصاویر و نوشته بر روی انواع جامدات از قبیل چوب، پارچه، شیشه و غیره می باشد، که در دیزاین ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارد. از جمله نکات مثبت انتخاب و خرید پرده چاپی می توان به نصب ساده، قیمت پایین، قابلیت شست و شو، خلاقیت در طرح و نقشه، کیفیت بالای تصاویر، ثبات رنگ ها و خصوصی سازی دیزاین ساختمان ها اشاره کرد.  در تولید انواع پرده چاپی می توان از انواع پارچه های مخمل، کتان، حریر، نخ و غیره استفاده نمود. در صنعت طراحی داخلی این پرده ها را بنام پرده هازان و یا پرده پانچی نیز می شناسند. پرده از مهمترین المان های طراحی است و در دکوراسیون منزل ایرانی از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین با خرید پرده چاپی یا پرده هازان می توان یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون را با قیمتی بسیار مناسب و همین طور به صورت کاملا سفارشی شده خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های پرده چاپی

استفاده در تمامی دکوراسیون های سنتی، مدرن، کلاسیک، روستیک و غیره با بالاترین سطح انطباق پذیری از نظر نوع تصاویر، طراحی، کیفیت چاپ، تیراژه رنگ ها و قیمت از مهمترین مشخصه ها و ویژگی های پرده چاپی در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان ها می باشد، امروزه استفاده از این نوع پرده ها به همراه انواع پوسترهای چاپی و تبلیغاتی در دکوراسیون اداری به یک مبحث تبلیغاتی تبدیل شده و با استقبال بسیار بالایی همراه بوده است. قیمت پرده چاپی در مقایسه با ویژگی های بصری و تاثیراتی که در دیزاین ساختمان می گذارد، بسیار پایین و مقرون به صرفه است. با استفاده از این پرده ها می توان با کمترین هزینه کار طراحی پنجره های ساختمان را به اتمام رساند. کیفیت چاپ، تعداد رنگ های استفاده شده، ابعاد و اندازه پرده، نوع پارچه، جوهر چاپ و در مجموع انواع متریال چاپی از مهمترین آیتم های تعین قیمت پرده چاپی باکیفیت می باشد، که البته در سالهای اخیر به دلیل رقابت بسیار بالای بین شرکت های طراحی و چاپ پرده چاپی یک بازار رقابتی به نفع مشتریان به وجود آمده است. دکورآفیس از مطرح ترین مجموعه های عرضه کننده محصولات دکوراتیو و تزئینی می باشد، که با مراجعه به وب سایت اینترتتی آن به سادگی می توان از سراسر کشور نسبت به چاپ این اکسسوری های جذاب و شیک ساختمات اقدام نمود.

افرادی که خواهان خرید پرده چاپی مانند خرید پرده چاپی طرح کودک با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده میباشند میتوانند با اطمینان خاطر سفارش خود را در سایت فروشگاهی دکورآفیس ثبت کنند و کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()